Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Noen med Tele2 som sliter med MMS? Innstillingene fulgte sim-kortet mitt og ligger inne, men får bare feil når jeg prøver å sende ut. Prøvde å gå inn på tele2 sine nettsider og få tilsendt mms-oppsett på sms. Men fikk bare beskjed om at mobiltelefonen min ikke støtter wap. Nå ble jeg forvirra. Noen som kan hjelpe?

 

3G får jeg heller ikke til å funke. Når jeg prøver å laste ned været får jeg bare feil ved tilkobling eller noe. Ligger ikke instillingene automatisk inne? Hva må jeg gjøre?

Endret av fleur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Diamond er en utrolig fet telefon :)

Men jeg lurer på en ting, det er jo en del programmer som bruker datatilkobling på telefonen.

 

På min nokia E90, dersom jeg åpner f.eks nettleseren eller msn får jeg opp diverse valg, hvor jeg kan bestemme hvilke tilkobling jeg vil bruke.

 

Søke etter Wlan

Hjemmenetverket mitt (fordi jeg befinner meg i det nå)

Netcom Internett

Netcom mms

Netcom Mobil

Netcom Streaming.

 

På den måten velger jeg vær enkelt gang hva jeg bruker, er jeg hjemme bruker jeg som regel hjemmenettverket mitt, men f.eks dersom jeg er hjemme og skal ut ønsker jeg kanskje å bruke Netcom internett til MSN, selv om jeg har hjemmenettverk der og da.

 

Samtidig kan jeg bestemme at hvert enkelt program skal bruke en tilkobling mens andre alltid spør hvilken tilkobling de skal bruke. F.eks bruker E-post min alltid Netcom Internett mens nettleseren min alltid spør.

 

Hvordan får jeg stilt inn dette på diamond. Finner bare en post der det står Programmer som automatisk kobles til Internett, skal koble seg til ved hjelp av:

Også ei fane med disse valga:

NetCom Mobil

Netcom Internett

Mitt arbeidsnettverk

Min internet-leverandør

 

Men jeg finner ingen valg alla "Alltid Spør"

 

Denne sto på Netcom Internett, vil det da si at selv når jeg er i hjemmenettverket bruker den Netcom Internett og ikke wlan når jeg surfer f.eks?

 

Ingen her som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Dere som har hatt tlf en stund naa, hvordan er skjermen i forhold til riper? Scratcher den lett? Og hvordan funker den med skjermbeskytter for de som bruker det?

 

Det følger jo med en beskyttelsesfilm til skjermen, noe som hindrer riper på denne. Telefonen ellers er visstnok av meget solid materiale som det skal mye til for å lage riper i. Jeg så faktisk en video på youtube hvor noen japanere prøvde å lage fysiske "skader" på Diamond, men det skulle ganske mye til.

Lenke til kommentar
Dere som har hatt tlf en stund naa, hvordan er skjermen i forhold til riper? Scratcher den lett? Og hvordan funker den med skjermbeskytter for de som bruker det?

 

Det følger jo med en beskyttelsesfilm til skjermen, noe som hindrer riper på denne. Telefonen ellers er visstnok av meget solid materiale som det skal mye til for å lage riper i. Jeg så faktisk en video på youtube hvor noen japanere prøvde å lage fysiske "skader" på Diamond, men det skulle ganske mye til.

 

Sa-weet! :yes:

Lenke til kommentar

 

Ok Moskus. Takk. Får nå lastet ned været så ser ut som det var riktig oppsett.

Men får fortsatt ikke sendt mms. Den ligger bare i utboksen i evigheter. Er det noe annet jeg må stille inn?

 

Sliter med det samme. jeg har netcom, får ikke lastet ned været engang. fpr bare: Ringt: netcom

Modemet som mottok oppringengen har koblet fra. Velg innstillinger for å kontrollere innstillingene, og endre dem om nødvendig. Har prøvd innstillingene som fulgte med telefon, og betalt 5kr for smartmobil.no innstillingene som heller ikke virket.

Lenke til kommentar
Dere som har hatt tlf en stund naa, hvordan er skjermen i forhold til riper? Scratcher den lett? Og hvordan funker den med skjermbeskytter for de som bruker det?

 

Det første jeg gjorde da jeg fikk mobilen var å sette på den medfølgende filmen.

Kan ikke se at den ligger der :p

 

Diamond er litt utsatt for fettmerker, men riper tror jeg den er ganske motstandsdyktig imot.

Lenke til kommentar

 

Ok Moskus. Takk. Får nå lastet ned været så ser ut som det var riktig oppsett.

Men får fortsatt ikke sendt mms. Den ligger bare i utboksen i evigheter. Er det noe annet jeg må stille inn?

 

Sliter med det samme. jeg har netcom, får ikke lastet ned været engang. fpr bare: Ringt: netcom

Modemet som mottok oppringengen har koblet fra. Velg innstillinger for å kontrollere innstillingene, og endre dem om nødvendig. Har prøvd innstillingene som fulgte med telefon, og betalt 5kr for smartmobil.no innstillingene som heller ikke virket.

 

Prøv å gå på netcom side sider å finn MMS/wap innstillingene.

Jeg gjorde det for tele2 og etter det funket det fint :)

 

Nytt batteri til Diamond!!! 1340mAh

http://www.pdamax.de/?art_nr=hz-265&ausWG=Touch_Diamond

 

Håper dette blir tilgjengelig fra en litt mere kjent side snart :)

Lenke til kommentar
Dere som har hatt tlf en stund naa, hvordan er skjermen i forhold til riper? Scratcher den lett? Og hvordan funker den med skjermbeskytter for de som bruker det?

 

Det første jeg gjorde da jeg fikk mobilen var å sette på den medfølgende filmen.

Kan ikke se at den ligger der :p

 

Diamond er litt utsatt for fettmerker, men riper tror jeg den er ganske motstandsdyktig imot.

 

Greit nok at du ikke kan se filmen, men kan du kjenne den? Er det stor forskjell på å bruke den med filmen og uten? Har ikke satt på min, fordi den kjentes ikke så behagelig ut å bruke.

Lenke til kommentar
Dere som har hatt tlf en stund naa, hvordan er skjermen i forhold til riper? Scratcher den lett? Og hvordan funker den med skjermbeskytter for de som bruker det?

 

Det første jeg gjorde da jeg fikk mobilen var å sette på den medfølgende filmen.

Kan ikke se at den ligger der :p

 

Diamond er litt utsatt for fettmerker, men riper tror jeg den er ganske motstandsdyktig imot.

 

Greit nok at du ikke kan se filmen, men kan du kjenne den? Er det stor forskjell på å bruke den med filmen og uten? Har ikke satt på min, fordi den kjentes ikke så behagelig ut å bruke.

 

Jeg _tror_ filmen har litt større friksjon.

Men til gjengjeld virker det som om den er mer fett-resistant :)

Lenke til kommentar
hei!

 

Har fått meg Diamond nå.

 

Men en ting lurer jeg på; hvordan installerer man Flash?

Får jo bla. ikke sett videoer fra gamer.no... :(

 

tips: titt på adobe sine sider ;) ikke flash lite (den er allerede embedded). er mobile-versjoner der.

 

EDIT: ekstra snill i dag: http://www.adobe.com/products/flashplayer_pocketpc/

 

;)

 

EDIT: Hvis du er heeeelt fersk på WM, åsgjør du slik: last ned fila, kopier til internal storage på mobilen (hvis du ikke laster ned MED mobilen da), koble fra, finn fila du kopierte og kjør den, og det var det. mulig en soft reset må til.

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
Dere som har hatt tlf en stund naa, hvordan er skjermen i forhold til riper? Scratcher den lett? Og hvordan funker den med skjermbeskytter for de som bruker det?

 

Det første jeg gjorde da jeg fikk mobilen var å sette på den medfølgende filmen.

Kan ikke se at den ligger der :p

 

Diamond er litt utsatt for fettmerker, men riper tror jeg den er ganske motstandsdyktig imot.

 

Greit nok at du ikke kan se filmen, men kan du kjenne den? Er det stor forskjell på å bruke den med filmen og uten? Har ikke satt på min, fordi den kjentes ikke så behagelig ut å bruke.

 

Jeg _tror_ filmen har litt større friksjon.

Men til gjengjeld virker det som om den er mer fett-resistant :)

 

Det jeg tenkte meg. Lar den bare være av da, skjermen er utrolig digg å bruke uten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...