Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Nå instalerte jeg akkurat http://www.freewarepocketpc.net/ppc-downlo...player-0-8.html

Også etter jeg hadde instalert og restarta tlf så, så jeg på comments og der så jeg at mange hadde problemer med dette, at det ikke kan slettes etc... men jeg reinstalerte det og tok avbryt isteden for og restarte mobilen og fikk slettet det, men nå kan jeg ikke lenger spille av noen video filer, ihvertfall avi og mpg filer, avi filer funket før jeg instalerte dette programmer, kan noen hjelpe meg her? :S

 

 

Edit:

Trur jeg fikk fiksa det nå, kan ihvertfall åpne den fra TCPMP, og jeg kan se på filmer der, men vis jeg går innpå mappene og skal prøve å åpne derifra, så er iconet til musikk/video filen jeg skal åpne som et windows icon bare i svakere lys på en måte, og vis jeg trykker der så kommer det opp, "kan ikke åpne denne filen...." "enten er den ikke signert med et klarert sertifikat, eller en av komponentene finnes ikke".

Jeg trur ikke det var sånn før jeg instalerte det dritt programmet.

 

 

Men jeg trenger fortsatt et programm som jeg kan spille av MPEG filmer i.

 

 

 

Edit igjen:

Det var visst litt værre enn jeg trudde, ringetonen min fungerer heller ikke nå, jeg skal se mer på det i morra, nå skal jeg komme meg i seng tenker jeg :p

 

 

Sorry for alle disse postene med masse surr fra meg :p

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BetalingskortKiller

 

Diamond har en kraftig magnet som gjør at telefonen bør holdes langt borte fra kort med magnetstriper.

Magneten holder også pekepennen på plass om du bare legger den inntil telefonen.

Kjipt å være på ferie uten et betalingskort som virker.

 

God sommer :sun:

Lenke til kommentar

hehe jeg har løst problemet nå. endte med "Full Reeset" hehe :p men jeg sliter med en ting. jeg prøver legge inn karta på tomtom 6 men den sier att det er for lite minnet. Instalerte først på enhet og så på interne minne. Men jeg vet ikke hvor jeg skal legge mappa SE NO FI osv hen. vet det er i rota men hvor er den? er noob ass hehe :p Takker for hjellpen :D

Endret av mobopro
Lenke til kommentar

KAn noen lage en guide for å få inn TomTom på Diamanten for oss nybegynnere?

 

En step for step guide hadde vært konge, med link fra nedlastingssted osv:)

 

Btw. Er det noe man må laste ned fra TomTom og betale dyre dommer for eller er det en.. ehh, rimeligere løsning? :p

Lenke til kommentar

Flere som sliter med batteriet?Min varer ikke en dag en gang.

Hadde 2-3 samtaler igår(korte) sendte kanskje 20-30 sms.Trykket en halvtime rundt på tlf,litt wlan osv,så måtte den lades igjen på kvelden :thumbdown:

Skal vel holde mer enn en dag med moderat bruk :dontgetit:

Lenke til kommentar
Flere som sliter med batteriet?Min varer ikke en dag en gang.

Hadde 2-3 samtaler igår(korte) sendte kanskje 20-30 sms.Trykket en halvtime rundt på tlf,litt wlan osv,så måtte den lades igjen på kvelden :thumbdown:

Skal vel holde mer enn en dag med moderat bruk :dontgetit:

 

 

Hadde du kun sendt sms og ringt samtalene så hadde batteriet holdt lenger. Det er Wlan osv som tapper batteriet. Om du skrur på wlan så holder batteriet 2 timer maks om det er fulladet. I tillegg så er batteriet ikke det med størst kapasitet.

 

- Gojira

Lenke til kommentar
Hvordan får man enkelt lagt til fotoboks varsling i tomtom?endret stemmen til Homer feks? :!:

 

Fotobokser kan man få opp på Tomtom om man kobler telefonen til pcen og kjører Tomtom Home. Da kan man laste ned fotobokslokasjonene til mobilen.

 

Når det gjelder Homer osv så må du få tak i voice filene. Filene skal da legges i Voice mappa på mobilen. Deretter kan man velge stemmen inne på Tomtom under preferanser.

 

- Gojira

Lenke til kommentar
Hvordan får man enkelt lagt til fotoboks varsling i tomtom?endret stemmen til Homer feks? :!:

 

Fotobokser kan man få opp på Tomtom om man kobler telefonen til pcen og kjører Tomtom Home. Da kan man laste ned fotobokslokasjonene til mobilen.

 

Når det gjelder Homer osv så må du få tak i voice filene. Filene skal da legges i Voice mappa på mobilen. Deretter kan man velge stemmen inne på Tomtom under preferanser.

 

- Gojira

 

Takk.

Fant noen POI også,men vet ikke helt hvordan jeg skal legge inn det,en poi med alle fotobokser i norge.

Lenke til kommentar
Flere som sliter med batteriet?Min varer ikke en dag en gang.

Hadde 2-3 samtaler igår(korte) sendte kanskje 20-30 sms.Trykket en halvtime rundt på tlf,litt wlan osv,så måtte den lades igjen på kvelden :thumbdown:

Skal vel holde mer enn en dag med moderat bruk :dontgetit:

 

 

Batteriet blir forhåpentligvis bedre etter noen ladinger. Dersom dekningsforholdene ikke er så gode, trekker batteriet mer strøm. Det trekker vel også mer dersom du har automatisk nedlasting av e-post og/eller vævarsler.

 

Men én dag, ut fra de opplysningene du har gitt, høres lite ut, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Uff, forvirrende :( Avbestilte nettopp når jeg fikk høre om h*n som fortalte om batterikapasiteten. Vet ikke hva jeg skal gjøre >.< Håper Amobil kommer med testen snart :scared:

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bruker 3G så mye eller push-mail funksjonen anbefaler jeg å laste ned "Advanced config" for windows mobile og slå av "enabled 3G auto attach" funksjonen.

Kan fort få dobbel batteritid ved å slå av det. Du kan også slå 3G helt av hvis du ikke bruker det så ofte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...