Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Snart runda det da :D Men går det og få tak i flere spill? Som Blackjack sjakk o.l i like god kvalitet/fasong som det kabal spillet som allerede er der? Om så, post en link elns, hadde gjort seg med litt underholdning på bilturen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns også det er irriterende at skjermlåsen ikke går på automatisk etter en samtale, når den var på før samtalen.

Er ikke så vanvittig krevende å trykke en gang på powerknappen.

Telefonen din ringer når du er ute og kjører bil, ute og går i regnet eller hva som helst, og du har tilfeldigvis telefonen i lomma (så skjermlåsen er selvfølgelig på). Se for deg disse alternativene:

1) Når samtalen er over, kan du bare trykke på legge på-knappen og slenge telefonen i lomma.

2) Når samtalen er over, må du først legge på, og så trykke på x i hjørnet, eller vente to-tre sekunder, før du kan ta på skjermlås (som må gjøres manuelt).

Jeg vet ikke helt med deg, men jeg hadde valgt det første alternativet.

 

Det er helt greit at ting ikke nødvendigvis er så krevende, men det er en annen sak når man er vant med noe annet.

Lenke til kommentar
Hva er oppløsning på videoopptak på denne? VGA, 30fps eller?

Høyeste oppløsning på videoopptak er for øyeblikket 352 x 288 @30fps (CIF). Satser på det kommer en oppdatering som muliggjør høyere oppløsning på videoopptak etter hvert (dersom det er mulig?).

Endret av -Bushman-
Lenke til kommentar

Sto i butikken ista og skulle inn på internett for å sjekke noe. Da nekta den helt. Funka fint å laste ned været, men websider fikk jeg bare feilmelding på. Hadde full edge-dekning. Samme skjedde på wlan før idag. Fikk kobla til og msn funka, men ikke websider eller youtube eller været. Syns den roter noe innmarri med hvilken tilkobling den skal bruke og likevel funker det ikke. Forslag? Kjedelig om jeg aldri mer kommer inn på websider via edge.

Lenke til kommentar

Jeg bruker telefontastatur til å skrive med, men har problemer med tegn og slikt. Tegn som disse: < > ( ) får jeg ikke brukt, da må jeg inn på full qwerty også gå tilbake til telefontastatur. Dette er veldig tungvint. er det mulig å få fiksa dette?

 

Og er det mulig å få hjelp med advanced config? trenger programmet, et sted å laste det ned og tips om hvordan jeg skal bruke det.

 

På forhånd takk=)

Lenke til kommentar
Trykk på 123 Sym knappen nede til høyre. Da får du opp en liste med symboler. ( og ) er på første side, < og > er på andre side.

 

 

Takk, herregud at jeg ikke så at det var fler sider=P når jeg har trykka på 123 sym, ser jeg at det står lock på tasten til høyre. vet du hva den brukes til? ingenting skjedde her

Lenke til kommentar

Heisann. Ser det er noen her som skryter av det derre pcm-keyboardet.

Skjønner ikke hvorfor det ikke funker hos meg.

knappene blir helt sykt små, og tastaturet er generelt ubrukbart til det meste.

Noen som vet hvorfor det bare tar 60% av skjermbredden?

Lenke til kommentar
Takk, herregud at jeg ikke så at det var fler sider=P når jeg har trykka på 123 sym, ser jeg at det står lock på tasten til høyre. vet du hva den brukes til? ingenting skjedde her

 

Den låser den fast i symbolmenyen, slik at du kan skrive mange symbol på rad uten at den går tilbake til ABC. Ved default så går den ut av symbolmenyen etter at du har skrevet ett symbol.

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Takk, herregud at jeg ikke så at det var fler sider=P når jeg har trykka på 123 sym, ser jeg at det står lock på tasten til høyre. vet du hva den brukes til? ingenting skjedde her

 

Den låser den fast i symbolmenyen, slik at du kan skrive mange symbol på rad uten at den går tilbake til ABC. Ved default så går den ut av symbolmenyen etter at du har skrevet ett symbol.

 

Okey, takk igjen=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...