Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Hvordan installerer man cab filer? Når jeg pakker de ut blir det til mange forskjellige filer, bl.a en xml fil.

Nårjeg går innpå den kobler den seg til opera og da frykter jeg for internett kostnadene.

Er det virkelig nødvenindig å koble til nette for å installere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

"To uninstall from TOUCH You have to reinstall it and DON'T reset your mobile.. now you can remove this crap from add/remove program option."

 

 

Ja vet, jeg gjorde det, men det har fortsatt fucka opp filene mine, jeg kan ikke spille av mp3 filer, avi filer, mpeg filer uten å åpne de i programmet, og jeg kan ikke bruke en mp3 fil som ringetone.

 

 

 

Forresten, hvordan er man tar hard reset igjen? jeg husker at jeg så det et sted, men har glemt det nå.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Da har jeg igjen bestilt HTC Touch Diamond, siden jeg trenger en ny telefon(nei, Nokia 3310 funker ikke alfa omega :p )

 

Bare håper jeg ikke blir skuffet, siden jeg har lest en del negative ting her.

Lenke til kommentar
Kan noen vrsåsnill og hjellpe meg. Jeg får ingen signaler på TomTom 7. Skal snart på tur så dette er viktig trenger virkelig hjellp. :)

Har du satt tomtom til å bruke den interne gps'en under instillingene?

 

hmm trur ikke det. Er det instillingene på tomtom? hmm står att ddet ikke er noe gps enhet. har ikke prøvd og gåt ut men den skal vel finne satelitter unsett?

Lenke til kommentar
Kan noen vrsåsnill og hjellpe meg. Jeg får ingen signaler på TomTom 7. Skal snart på tur så dette er viktig trenger virkelig hjellp. :)

Har du satt tomtom til å bruke den interne gps'en under instillingene?

 

hmm trur ikke det. Er det instillingene på tomtom? hmm står att ddet ikke er noe gps enhet. har ikke prøvd og gåt ut men den skal vel finne satelitter unsett?

 

Finner ikke noe satelitter inne nei, hvis du ikke har en egen oppunder taket.

 

Kan få inn noe hvis du sitter ved et vindu

Lenke til kommentar
Kan noen vrsåsnill og hjellpe meg. Jeg får ingen signaler på TomTom 7. Skal snart på tur så dette er viktig trenger virkelig hjellp. :)

Har du satt tomtom til å bruke den interne gps'en under instillingene?

 

hmm trur ikke det. Er det instillingene på tomtom? hmm står att ddet ikke er noe gps enhet. har ikke prøvd og gåt ut men den skal vel finne satelitter unsett?

 

 

Nei, det er ikke sikkert at enheten finner satelitter inne.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan man tar hard reset, og kan forklare det?

 

1. Ta ut stylusen.

2. Når tlf står på holder du inne volum ned og enter knappen samtidig mens du trykker på resetknappen med stylusen.

3. Slipp reset knappen, med fortsett å holde inne volum ned knappen og enter knappen til du får opp denne beskjeden på skjermen:

 

This operation will delete all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press VolUp to restore manufacturer default, or prss other keys to cancel

 

4. Slipp volum ned og enter knappen, press så volum opp for å utføre hard reset eller trykk vilkårlig knapp for å avbryte.

 

Fritt oversatt fra den engelske brukermanualen :)

Lenke til kommentar
Kan noen vrsåsnill og hjellpe meg. Jeg får ingen signaler på TomTom 7. Skal snart på tur så dette er viktig trenger virkelig hjellp. :)

Har du satt tomtom til å bruke den interne gps'en under instillingene?

 

hmm trur ikke det. Er det instillingene på tomtom? hmm står att ddet ikke er noe gps enhet. har ikke prøvd og gåt ut men den skal vel finne satelitter unsett?

Gå inn i menyen på tomtom og velg så "endre preferanser", velg så "vis GPS-status" og deretter konfigurer.

Her må du velge "innebygd GPS-mottaker".

Som andre sier så vil du ikke få noe signal fra satelittene hvis du oppholder deg innendørs.

Da vil det stå "venter på gyldig gps signal..." nederst til venstre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...