Gå til innhold

Den ultimate wii-testen, får den dama til å like spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle sette min nintendo Wii på den ultimate testen - få dama til å spille på den! men hvilken spill skal jeg få henne til å prøve. Hun har spilt litt Buzz og Guitar Hero, ellers syns hun at spilling er barnslig :thumbdown:

 

Min frue har likt alt fra Mario Galaxy, Zack & Wiki, Guitar Hero, Mario Strikers, WiiFit til Toki Tori. Men aller best liker hun Mario Kart. Eneste spillet hun har holdt på med uten at jeg har vært tilstede.

Endret av kottila
Lenke til kommentar

Mario Kart var en braksuksess her i gården. Føler det er et spill absolutt alle kan like.

Mye av grunnen til at hun digget det tror jeg var at hun slo meg sånn 4-5 ganger på rad :ph34r::blush:

 

EDIT: Wii Fit jo være en vinner her. Men om det egentlig kan kalles et spill er en annen ting.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Mario Kart må jo være en vinner. Nå er vel det litt farlig for meg fordi kjæresten min har det på gamecube fra før, men det fine med Mario Kart er jo at alle kan vinne innimellom med litt våpen-flaks. ^^Ellers er vel Twilight Princess et spill som kan fenge, men det er vel kanskje ikke spesielt morsomt i starten.

Lenke til kommentar

Dama har aldri vært særlig glad i spill. Hun synes 3D spill er for vanskelig (type Zelda, Mario).

 

Hun sjokkerte meg her om dagen ved å kjøpe Drømmefall til PCen sin. Litt utenfor temaet her dog.

 

Til Wii har vi spilt en del Excite Truck sammen. Det liker hun. Ellers likte hun også Eledees. Prøvde meg på Red Steel og Medal of Honor, men det falt ikke i smak.

 

Sånn generelt tror jeg det skal gå greit med enkle spill der det ikke er så mye man å tenke på i starten. Et bilspill eller lignende bør være perfekt.

Lenke til kommentar

Siden hun synes spilling er barnslig sånn generellt så er ikke Mario galaxy og zelda to spill du bør begynne med. Start heller med Wii fit, Wii sports og rayman raving rabbids. Rayman raving rabbids sjarmerer som regel damer med enkle men syke småspill. Wario kan også gå, men det blir litt mer stress enn rayman.

 

Styr unna Rayman raving rabbids 2 i starten, da om hun ikke liker rumpe og fise humor kan spillet bli ødelagt av den humoren i nummer 2.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Siden hun synes spilling er barnslig sånn generellt så er ikke Mario galaxy og zelda to spill du bør begynne med. Start heller med Wii fit, Wii sports og rayman raving rabbids. Rayman raving rabbids sjarmerer som regel damer med enkle men syke småspill. Wario kan også gå, men det blir litt mer stress enn rayman.

 

Styr unna Rayman raving rabbids 2 i starten, da om hun ikke liker rumpe og fise humor kan spillet bli ødelagt av den humoren i nummer 2.

 

Skriver under på denne, Rayman Raving Rabbids og Wii Sport er lett å like for alle. Funka med dama mi i alle fall :thumbup: Zelda må man nok være ørlite gamer for å legge sin elsk på. Senere kan du avansere med Mario Kart og Super Mario Galaxy. Det viktigste er nok likevel: Sitt sammen og spill multiplayer, og vær tålmodig slik at hun ikke føler seg dum eller overkjørt (faresignaler: "Dette spillet klarer jeg ikke, gidder ikke mer").

 

Edit: Gammel tråd, sliten nu.

Endret av alveq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...