Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

Du støtter opp om det du sier, men du bygger slott i sand. Det du har kopiert fra wikipedia har ikke støttet opp om det du har sagt over hodet. Det står at symptomene ble funnet hos homofile gutter. Det betyr faktisk ikke at de homofile guttene hadde skapt viruset, men at det ble funnet hos dem først.

Forøvrig tar vitenskapsmenn feil hele tiden. Det burde du, om du går allmenn, vite. Men jeg ser du har sosiologi, så hvis du har hovedsakelig den typen fag lærer du vel ikke slikt.

 

Du sammenligner homofili med dyresex og incest. Det er vilt forskjellige ting. Hva som er naturlig er irrelevant, det som betyr noe er hva som er eller ikke er forsvarlig. Homofili er ikke skadelig for noen, ergo er det ingenting galt med homofili.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du enda ikke klart å få med deg at det ikke står et ord om at HIV/AIDS ble skapt av homofile. Det står kun at symptomene ble oppdaget hos enkelte homofile på 80-tallet.

Hvis du skal komme med slike beskyldninger, kan du finne frem en seriøs forskningsartikkel, der man etter inngående studier har kommet frem til at HIV/AIDS-viruset ble skapt av seksuell omgang mellom homofile.

 

Du kan få høre min teori om HIV/AIDS.

HIV/AIDS finnes også i dyr, og jeg går ut ifra at det er her det ble "skapt". Dette viruset ble deretter mutert slik at mennesker også fikk det. Altså, både homofile og heterofile. Grunnen til hyppig spredning innenfor homofile miljøer var grunnet mindre bruk av kondomer, siden de ikke trenger å tenke på graviditet. Man ser akkurat det samme i afrikanske land, der epidemien har utviklet seg til en pandemi, siden de ikke har prevensjon.

 

Edit.

 

Føl deg fri til å komme med et motargument eller en form for fakta.

 

Og mitt spørsmål når det kom til utdanning/alder går mer på om man kan se en rød linje når det kommer til intoleranse basert på alder/utdanning. Meninger må du bare ha, men du må regne med at du blir kritisert når du kommer med påstander som ikke kan underbygges vitenskapelig.

Lenke til kommentar

Det er nok en rød tråd som du sier ja. 18 år og utrolig kverulerende, jada, er sikkert "utdanningen" og alderen min som får meg til å mene det jeg mener.. Eller bare at jeg mener at homofili skulle vært bannlyst på lik linje som det var for 300 år siden. Det er utviklinga som beveger seg i helt feil retning og ødlegger den norske kulturen og vår tro.

 

På en annen side vil jeg beklage støgge skrivefeil jeg hadde i går (sikkert i dag whatsoever), trøtt og prøver å fokusere på også en eksamen jeg har i matte kommende uke.

Lenke til kommentar
Hahaha, det er morsomt å lese gjennom det joaking skriver.

 

''Jeg mener jo at homofili skal være bannlyst på lik linje med andre "legninger" enn hetrofili.''

 

Jaha... Om du hadde blitt født som homofil. Hva hadde du gjort da?

 

Folk som blir født som homofile, kan ikke gjøre noe med det, og din idiotiske påstan om at folk bør dømmes ut ifra noe de selv ikke har bestemt, er jo latterlig.

 

Slutt å drit deg ut, din rasistiske homofobe tulling. Gå og spill litt wow du :p

 

Det er INGEN bevis på at homofile mennesker har en annen legning annet enn hva de mener selv. Ingen forskere har klart å finne "uroligheter" i hjernen som tilsier at du kan bli tiltrukket av en død måke for den saks skyld.

 

Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

 

Men du skal ha creds for én spesifik ting. det er wow-commenten din :p har faktisk en rekke timer, (det vil si måneder) play-time, svett og uføre forran pcskjermen og wow. men synd at man faktisk blir drittlei etter 110 dager spilt i min tidligere ungdomstid ;)

 

Men om 92 i nicket ditt faktisk tilsier at du går i 10.klasse og har akkurat blitt gammel nok til å se mission imposible på kino og få kjøpt burn eller battery i butikk, gidder jeg ikke ta den diskusjonen om homser med deg.

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

Man vet ikke sikkert, men det finnes endel teorier:

http://arsethica.org/2007/07/19/hvorfor-blir-noen-homofile/

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

Kan du henvise meg til forskningsrapporter som underbygger denne påstanden? Dette var interessant.

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

Kan du henvise meg til forskningsrapporter som underbygger denne påstanden? Dette var interessant.

 

Ja, alle rapporter, fordi det finnes ingen bevis for at man liker gutter når man er gutt. Det er "kult" i dagens samfunn å være homo

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

Kan du henvise meg til forskningsrapporter som underbygger denne påstanden? Dette var interessant.

 

Ja, alle rapporter, fordi det finnes ingen bevis for at man liker gutter når man er gutt. Det er "kult" i dagens samfunn å være homo

Vær litt mer konkret. Vi kjenner homofili fra dyreverdenen, de fleste arter har homofile individer, i noen tilfeller er alle homofile. Sjimpansen som ligner mest på oss, dvergsjimpansen, har sex med alle hele tiden. Videre så kjenner vi til homofili i hele vår historie, fra det gamle grekerland til i dag. Om du kjenner til en forskningsrapport eller noe som helst vitenskaplig data som viser at det er mote å være homo, så kom med det. Det høres ganske interessant ut.

Lenke til kommentar
Jeg mener homofili kommer av oppveksten til personen og de erfaringene han har med seg. For eksempel at homofile menn har gjerne ikke hatt en far i oppveksten, og derfor søker den mannlige personen senere i livet siden de ikke har hatt en slik person tidligere.

Jeg kjenner flere homofile som har vokst opp med både mor og far i en helt vanlig familie, med hetrofile søsken. Derfor kan du bare legge fra deg det.

Det er ingen som vet hvorfor man blir homofil, eller bifil, eller hetrofil osv...

 

det er fordi det er mote å være homo

Kan du henvise meg til forskningsrapporter som underbygger denne påstanden? Dette var interessant.

 

Ja, alle rapporter, fordi det finnes ingen bevis for at man liker gutter når man er gutt. Det er "kult" i dagens samfunn å være homo

Vær litt mer konkret. Vi kjenner homofili fra dyreverdenen, de fleste arter har homofile individer, i noen tilfeller er alle homofile. Sjimpansen som ligner mest på oss, dvergsjimpansen, har sex med alle hele tiden. Videre så kjenner vi til homofili i hele vår historie, fra det gamle grekerland til i dag. Om du kjenner til en forskningsrapport eller noe som helst vitenskaplig data som viser at det er mote å være homo, så kom med det. Det høres ganske interessant ut.

du ser hva jeg skriver og skjønner det rimelig godt. Det er mote å være homofil, men det er også selvfølgelig eksempler på "vanlige" folk blir homofile. som jeg skrev tidligere, mener jeg dette skyldes oppleveser og oppveksten de homofile har hatt.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er nærmest søtt at noen viser såpass forakt for andres mening, når de selv har ytrert at homfoli er på lik linje som pedofili og dyresex.

Uansett så kan jeg ikke se at du viser til noe reelt belegg ved å hevde at alle rapporter sier slik, da kan du vel finne noen for oss også?

 

Jeg vil heller være tilbøyelig for å si at du drar denne diskusjonen ut på en fisketur hvor argumentene dine er nærmest vikarierende, og logikken i noen tilfeller direkte fraværende om ikke på linje med tull.

Jeg greier heller ikke se at noen skal ha belegg for å hevde at å være homofil eller lebsisk er "Kult", da skulle vel ikke ha behov for ytterligere lovverk rundt hatvold som er vold mot andre med en annen legning enn en selv, og en skulle strengt tatt ikke trenge så mye diskusjon rundt emnet overhode.

Argumentet ditt blir således sett fra alderen din, og jeg vet at flere på din alder deler det synet, men jeg må nesten beklage å si at; når en er 16-18 år så finnes det folk som syns sånn er kult, men det betyr ikke at det er realiteten. Når en er 18 år burde en kunne se slike kontraster, men de siste innleggene dine vitner om at du ikke ser disse,kun enten eller hvilket munner ut i at jeg nesten betrakter det du skriver som oppmuntring til fordommer eller en dårlig spøk.

 

Og siste spørsmål; jeg syns det er veldig fint å føle meg smart, for det er jeg, og jeg har bachelorgrad som viser det, så kanskje du skal prøve en annen hersketeknikk neste gang?

Lenke til kommentar

Tror ikke de som gjemmer seg i skapet er så helt enig i det du sier om mote.

Det faktum at homo er det vanligste "skjeldsordet" hjelper vel heller ikke..

 

Det er langt fra mote, og det at det har blitt litt mer akseptert i samfunnet slik at det faktisk er mulig å stå frem gjør det ikke noe spesielt populært av den grunn.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Jeg syns det er nærmest søtt at noen viser såpass forakt for andres mening, når de selv har ytrert at homfoli er på lik linje som pedofili og dyresex.

Uansett så kan jeg ikke se at du viser til noe reelt belegg ved å hevde at alle rapporter sier slik, da kan du vel finne noen for oss også?

 

Jeg vil heller være tilbøyelig for å si at du drar denne diskusjonen ut på en fisketur hvor argumentene dine er nærmest vikarierende, og logikken i noen tilfeller direkte fraværende om ikke på linje med tull.

Jeg greier heller ikke se at noen skal ha belegg for å hevde at å være homofil eller lebsisk er "Kult", da skulle vel ikke ha behov for ytterligere lovverk rundt hatvold som er vold mot andre med en annen legning enn en selv, og en skulle strengt tatt ikke trenge så mye diskusjon rundt emnet overhode.

Argumentet ditt blir således sett fra alderen din, og jeg vet at flere på din alder deler det synet, men jeg må nesten beklage å si at; når en er 16-18 år så finnes det folk som syns sånn er kult, men det betyr ikke at det er realiteten. Når en er 18 år burde en kunne se slike kontraster, men de siste innleggene dine vitner om at du ikke ser disse,kun enten eller hvilket munner ut i at jeg nesten betrakter det du skriver som oppmuntring til fordommer eller en dårlig spøk.

 

Og siste spørsmål; jeg syns det er veldig fint å føle meg smart, for det er jeg, og jeg har bachelorgrad som viser det, så kanskje du skal prøve en annen hersketeknikk neste gang?

Ja, du er en akademiker som tror du er på top of the world fordi du setter deg selv i et gudemodus, som du overhode ikke er i. Du er sikkert smart, skal ikke kverulere på det, jeg føler meg også lite ydmyk (som du helt sikkert ser) men jeg snakker for meg selv, og det med rapportene, er at ingen av rapportene kan bevise at noen er homofile. det er ingenting i hjernen som kan bevise at vi er tiltrukket av samme kjønn, derfor kan vi trekke tråder til hva jeg sier, at det kommer av opplevelser og erfaringer du har med deg, eller mote for den saks skyld

Lenke til kommentar
Ja, du er en akademiker som tror du er på top of the world fordi du setter deg selv i et gudemodus, som du overhode ikke er i. Du er sikkert smart, skal ikke kverulere på det, jeg føler meg også lite ydmyk (som du helt sikkert ser) men jeg snakker for meg selv, og det med rapportene, er at ingen av rapportene kan bevise at noen er homofile. det er ingenting i hjernen som kan bevise at vi er tiltrukket av samme kjønn, derfor kan vi trekke tråder til hva jeg sier, at det kommer av opplevelser og erfaringer du har med deg, eller mote for den saks skyld

Denne påstanden er det rimelig enkelt å teste. Koble en rekke homofile og heterofile opp mot et aparat som monitorerer hjerneaktivitet og følg med på de delene av hjernen som styrer seksuelle reaksjoner. Vis de så bilder av attraktive menn og damer. Om de påstått homofile reagerer (kraftigere) seksuelt på bilder av menn enn på bilder av damer og de heterofile vice versa så har man motbevist påstanden din.

Lenke til kommentar
"Homofili er naturens måte å begrense befolkningsveksten på" ;)

Dawrin

 

Taler ikke du i mot deg selv nå ettersom du sa dette var psykisk betinget, og naturen rotet sist jeg sjekket ikke med psyken men med de biologiske betingelsene, ergo så må det være noe i kroppen som gjør det, og argumentasjonen din faller således i vann igjen?

Lenke til kommentar
"Homofili er naturens måte å begrense befolkningsveksten på" ;)

Dawrin

 

Taler ikke du i mot deg selv nå ettersom du sa dette var psykisk betinget, og naturen rotet sist jeg sjekket ikke med psyken men med de biologiske betingelsene, ergo så må det være noe i kroppen som gjør det, og argumentasjonen din faller således i vann igjen?

 

blander du med meg nå kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...