Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

Haha, for en klovn du er! jeg er iallefall ikke så hjerneskadet at jeg faller for en av samme kjønn.

<a href="http://www.youtube.com/user/conservativetex?ob=4" target="_blank">http://www.youtube.com/user/conservativetex?ob=4</a>

Nå er det ingen hjerneskade å være homofil. Dessuten så handler dette ikke om meg eller min legning. Hold deg for god til å gå på person. Det er en taktikk som bare viser at du ikke har noe fornuftig å si. Les linken min på forrige side om ad hominem-argumentasjon.

Jeg snakket ikke til deg heller, men men, så mye du henger rundt her, vitner vel mer om mye fritid og lite liv.

 

Haha, for en klovn du er! jeg er iallefall ikke så hjerneskadet at jeg faller for en av samme kjønn.

<a href="http://www.youtube.com/user/conservativetex?ob=4" target="_blank">http://www.youtube.com/user/conservativetex?ob=4</a>

 

Om du er hjerneskadet kan jo diskuteres, men om du faller for en av ditt eget kjønn vet du nokk godt selv :)

Før du skal være tøff på nett bør du gå gjennom ordboka di!

 

Gå ut på gata i Oslo med megafon og si at du hater homofile.... Så skal vi se hvor tøff du er...

Gå ut på gata i Oslo med megafon og si at du elsker homofile... Kan få samme effekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

«Finder utugtig Omgjængelse Sted mellem Personer af Mandkjøn, straffes de, der heri gjør sig skyldige, eller som medvirker dertil, med Fængsel indtil 1 Aar.

Med samme straf ansees den, som har utugtig Omgjængelse med Dyr, eller som medvirker dertil.

Paatale finder alene Sted, naar det paakræves av almene Hensyn.»

 

kh92no: Gjør det gjerne jeg, så lenge du følger opp med å gå inn i en gjeng med skins

 

Gynekologen, har du noen gang merket at folk gir deg opp fort?

Vet ikke helt hva du vil frem til, bortsett fra at du tydeligvis er utrolig stolt over å ha kommet ut av skapet.

Lenke til kommentar
«Finder utugtig Omgjængelse Sted mellem Personer af Mandkjøn, straffes de, der heri gjør sig skyldige, eller som medvirker dertil, med Fængsel indtil 1 Aar.

Med samme straf ansees den, som har utugtig Omgjængelse med Dyr, eller som medvirker dertil.

Paatale finder alene Sted, naar det paakræves av almene Hensyn.»

Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
«Finder utugtig Omgjængelse Sted mellem Personer af Mandkjøn, straffes de, der heri gjør sig skyldige, eller som medvirker dertil, med Fængsel indtil 1 Aar.

Med samme straf ansees den, som har utugtig Omgjængelse med Dyr, eller som medvirker dertil.

Paatale finder alene Sted, naar det paakræves av almene Hensyn.»

 

Og med å sitere en utdatert lov mener du ... hva?

 

Vet ikke helt hva du vil frem til, bortsett fra at du tydeligvis er utrolig stolt over å ha kommet ut av skapet.
Hvorfor er du så opphengt i at alle som er uenig med deg absolutt skal være homser?
Lenke til kommentar
«Finder utugtig Omgjængelse Sted mellem Personer af Mandkjøn, straffes de, der heri gjør sig skyldige, eller som medvirker dertil, med Fængsel indtil 1 Aar.

Med samme straf ansees den, som har utugtig Omgjængelse med Dyr, eller som medvirker dertil.

Paatale finder alene Sted, naar det paakræves av almene Hensyn.»

 

kh92no: Gjør det gjerne jeg, så lenge du følger opp med å gå inn i en gjeng med skins

 

Gynekologen, har du noen gang merket at folk gir deg opp fort?

Vet ikke helt hva du vil frem til, bortsett fra at du tydeligvis er utrolig stolt over å ha kommet ut av skapet.

 

Hva har dette med at jeg er ute av skape å gjøre?

 

Og hva skal en 100 år gammel lov ha med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Har han hatt et poeng i dag?

Det tror jeg sannelig ikke.

 

Lurer engetlig på hva som driver fyren i denne "debatten".

 

hvorfor denne tråden ikke er stengt og enkelte ikke får advarsel pga misbruk av anonymfunksjomen, personangrep, hetsing og generell kverrulering er uforståelig.

Det er noen mods her inne av og til. De er vel like spent på gynekologens neste utbrudd som oss andre. :p

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig i brudd av så mange av reglene, uansett:

 

Ja, jeg vet at argumentene mine i denne tråden har vært så som så, det innrømmer jeg glatt. Jeg har sikkert kommet med enkelte kommentarer som jeg ikke burde. Jeg har sikkert vært usaklig, avsporet. Jeg har ikke noe i mot å innrømme at jeg har glatt tapt denne diskusjonen. Min mening om homofile er kun min egen, det finnes ingen forskning som viser at jeg har rett. Kanskje jeg tar feil om homofile, hvem vet? Jeg mener bare at homofili ikke er riktig, det skal bare ikke være sånn. Adam og Eva, ikke Adam og Even som noen vil. Det må være lov å ha sine egne meninger og uttrykke de. Det var sikkert noen pro-homser langt tilbake i tid, hadde de mange argumenter som kunne "bevise" at homofili ikke var skadelig? Jeg tviler.

Det har vært David mot Goliat her, og Goliat har vunnet. Gratulerer.

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Kan ikke si meg enig i brudd av så mange av reglene, uansett:

 

Ja, jeg vet at argumentene mine i denne tråden har vært så som så, det innrømmer jeg glatt. Jeg har sikkert kommet med enkelte kommentarer som jeg ikke burde. Jeg har sikkert vært usaklig, avsporet. Jeg har ikke noe i mot å innrømme at jeg har glatt tapt denne diskusjonen. Min mening om homofile er kun min egen, det finnes ingen forskning som viser at jeg har rett. Kanskje jeg tar feil om homofile, hvem vet? Jeg mener bare at homofili ikke er riktig, det skal bare ikke være sånn. Adam og Eva, ikke Adam og Even som noen vil. Det har vært David mot Goliat her, og Goliat har vunnet. Gratulerer.

Er bibelreferansene dine tilfeldig, eller er du en religiøs person?

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...