Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

men forby forby, jeg er en mann av frihet og kapitalisme, så jeg vil egentlig ikke forby det, bare uttrykke min missnøye med russen. er vel som jeg også mener om homofile, greit nok om dere suger kukken tilhverandre i en innelåst kjeller uten vinduer eller muligheter for å få hørt usømmelighetene, bare dere ser til helvete å holde slikt unna meg på alle mulige områder.

 

russen kan også feste og drite seg ut, bare de holder den kvalme auraen dems vekke fra der jeg går.

 

Litt sinna post, men den går vel med tvil igjennom sensuren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er vel som jeg også mener om homofile, greit nok om dere suger kukken tilhverandre i en innelåst kjeller uten vinduer eller muligheter for å få hørt usømmelighetene, bare dere ser til helvete å holde slikt unna meg på alle mulige områder.

Wtf? Skal homofile plutselig miste retten til likestilling og krav på å uttrykke seg der de vil fordi du er i nærheten?

 

Litt sinna post, men den går vel med tvil igjennom sensuren?

Nei, mange folk liker ikke dine meninger så du bør holde deg unna dem og ikke poste på forumet. :roll:

Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig; ja, det mener jeg.

 

Sett det i en annet perspektiv. Jeg kommer hjem fra skolen, da jeg går forbi en barnehage. Denna dagen hadde lisa bursdag og jeg syntes lisa var fryktelig til nydelig i denna fine prinsessekjolen hu hadde på seg. tenkte tilbake på det min far sa en gang i tiden; er de 4 eller mer, veit øya hva de ser, derfor gikk jeg inn og gav hun en ekstraordinær bursdagspressang.

 

Men der står du jo! skriker at jeg skal slutte. Men jeg svarer deg "skal jeg miste min frihet fordi du ikke liker å se på?"

 

Vi er ikke skapt for å bruke pikken til å drytte på dritt hele livet!

Endret av joacking1337
Lenke til kommentar
Skal jeg være ærlig; ja, det mener jeg.

 

Sett det i en annet perspektiv. Jeg kommer hjem fra skolen, da jeg går forbi en barnehage. Denna dagen hadde lisa bursdag og jeg syntes lisa var fryktelig til nydelig i denna fine prinsessekjolen hu hadde på seg. tenkte tilbake på det min far sa en gang i tiden; er de 4 eller mer, veit øya hva de ser, derfor gikk jeg inn og gav hun en ekstraordinær bursdagspressang.

 

Men der står du jo! skriker at jeg skal slutte. Men jeg svarer deg "skal jeg miste min frihet fordi du ikke liker å se på?"

 

Vi er ikke skapt for å bruke pikken til å drytte på dritt hele livet!

 

jeg vil vel strengt tatt si at du er på bærtur om du sammenlikner voldtekt (som du impliserer med det du skriver) med to homofile menn som nyter et ikke påtvunget felleskap?

Lenke til kommentar
Sett det i en annet perspektiv. Jeg kommer hjem fra skolen, da jeg går forbi en barnehage. Denna dagen hadde lisa bursdag og jeg syntes lisa var fryktelig til nydlig i denna fine prinsessekjolen hu hadde på seg. tenkte tilbake på det min far sa en gang i tiden; er de 4 eller mer, veit øya hva de ser, derfor gikk jeg inn og gav hun en ekstraordinær bursdagspressang.

 

Men der står du jo! skriker at jeg skal slutte. Men jeg svarer deg "skal jeg miste min frihet fordi du ikke liker å se på?"

Dette må være en av de dummeste postene jeg har vært borti her, og det sier en del.

 

Det er en markant forskjell på å voldta 4-åringer og at to voksne mennesker kysser offentlig. Om du ikke ser denne forskjellene er det lite håp for deg.

 

Vi er ikke skapt for å bruke pikken til å drytte på dritt hele livet!

Men vi er skapt for å sitte på internettforum og argumentere forferdelig?

 

Hva pokker mener du med "skapt for"?

Lenke til kommentar

Har ikke hintet til noe voldtekt, men litt klining er vel lov? som sagt; 4 eller mer, veit øya hva de ser.

 

Jeg prøver å vise at homofili er sykt, på lik linje med pedofili etter min mening. vi er skapt som MANN og KVINNE, ikke bestemor og tante eller farfar og bror.

 

Og for all del, hater pedofile mer enn noen andre basiller på denne jord.

 

Meninger som alt annet mine venner! Dyresex er vel egentlig bedre å sammenlikne homofile med, når dyra putter staget i skrævet på ei gammal dame, er vel dyret også med på greia. DA burde det vel iallefall være lov? Blir vel sikkert det om denne radikale utviklinga ikke stopper snart

Lenke til kommentar
Har ikke hintet til noe voldtekt, men litt klining er vel lov? som sagt; 4 eller mer, veit øya hva de ser.

 

Jeg prøver å vise at homofili er sykt, på lik linje med pedofili etter min mening. vi er skapt som MANN og KVINNE, ikke bestemor og tante eller farfar og bror.

 

Og for all del, hater pedofile mer enn noen andre basiller på denne jord.

 

Meninger som alt annet mine venner! Dyresex er vel egentlig bedre å sammenlikne homofile med, når dyra putter staget i skrævet på ei gammal dame, er vel dyret også med på greia. DA burde det vel iallefall være lov? Blir vel sikkert det om denne radikale utviklinga ikke stopper snart

 

Fremdeles drar du analogier mellom en ulovlig handling og en lovlig handling, samtidig som du bygger opp under det som driver andre til hatvold, og som hittil har bygget massive fordommer mot mennesker med disse legningene. Jeg greier ikke å se hvordan du kan hate folk så intenst når du aldri har møtt dem, men jeg må vel ha et problem som tror alle mennesker er verdt noe og ikke dømmer dem nedom og hjem for alt og ingenting.

 

Videre finner jeg det nærmest forbausende at noen kan være blottet for en evne til å se forskjell på mennesker som gjør noe frivillig, og dyr/barn som tvinges til noe/presses til noe av noen som er dem fysisk eller pyskisk overlegne.

Lenke til kommentar
Har ikke hintet til noe voldtekt, men litt klining er vel lov? som sagt; 4 eller mer, veit øya hva de ser.

Neivel, men "ekstraordinær bursdagspressang. " fikk det til å virke slik. Å tvinge seg på og kline med en 4-åring er fortsatt ingen valid sammenlikning. Å kline med en 4-åring vil kreve lovbrudd og at du tvinger deg på barnet. Homofile som kliner skader ingen. Jeg liker ikke bringbærsyltetøy særlig godt, men det skader ikke andre å spise det og jeg synes de skal ha all rett i verden til å spise bringebærsyltetøy foran meg.

 

Jeg prøver å vise at homofili er sykt, på lik linje med pedofili etter min mening. vi er skapt som MANN og KVINNE, ikke bestemor og tante eller farfar og bror.

Du har ikke vist noe som helst (annet enn din egen ignoranse). Du har kommet med en drøss av idiotiske påstander som du ikke støtter opp med noe som helst.

 

Og for all del, hater pedofile mer enn noen andre basiller på denne jord.

Du hater folk som har lyst til å knulle barn mer en dem som dreper barn altså?

 

Meninger som alt annet mine venner! Dyresex er vel egentlig bedre å sammenlikne homofile med, når dyra putter staget i skrævet på ei gammal dame, er vel dyret også med på greia. DA burde det vel iallefall være lov? Blir vel sikkert det om denne radikale utviklinga ikke stopper snart.

Vet ikke helt om jeg er for legalisering av dyresex, selv finner jeg det kvalmt, men det er ikke grunnen til at jeg er skeptisk. Heller det at det er umulig å bedømme om dyresex er gjensidig eller ei.

Lenke til kommentar

Begklager pedoinnlegget, men hopp over det og gå til dyresexen. Om dere har ufrivillig sett mr. Hands (noe jeg har gjort) ser du en hest som FRIVILLIG stapper den 8 meter lange masta si opp i rompa på en mann som senere dør av skadene han fikk. Men man må jo få lov til det?

 

My point is: Homofili er på lik linje som dyresex og det BURDE IKKE VÆRE LOV.

 

Og dette er comparison, som betyr sammenlikning. Ergo jeg er da for h******* ikke interessert i noe dyresex eller pedofili, eller blind vold (hvor enn du fikk det fra) på noen måte

Lenke til kommentar
Begklager pedoinnlegget, men hopp over det og gå til dyresexen. Om dere har ufrivillig sett mr. Hands (noe jeg har gjort) ser du en hest som FRIVILLIG stapper den 8 meter lange masta si opp i rompa på en mann som senere dør av skadene han fikk. Men man må jo få lov til det?

Har homofile noensinne dødd av vanlig homosex?

 

My point is: Homofili er på lik linje som dyresex og det BURDE IKKE VÆRE LOV.

Så forklar hvorfor det er på lik linje. Jeg blir ikke mer overbevist av at du gjentar deg selv.

 

Og dette er comparison, som betyr sammenlikning. Ergo jeg er da for h******* ikke interessert i noe dyresex eller pedofili, eller blind vold (hvor enn du fikk det fra) på noen måte

Har ikke nevnt blind vold.

Lenke til kommentar
Dyresex kan ikke sammenlignes med homofili, det skjønner vel du også. Homofili mellom to frivillige mennesker går verken ut over deg eller noen andre. Et dyr derimot, kan bli brukt til seksuelle handlinger mot sin vilje.

 

 

er det imot dyrets vilje når dyret kommer bort til en skrævende mann som står oppimot en vegg og rett og slett knuller livet ut av han?

Lenke til kommentar

Det høres ut som at du har mer erfaring innenfor dyresex enn meg men;

Hvordan kan du bevise at det er for, eller imot dyrets vilje? Hva vet du om dyret er indoktrinert til å utføre handlinger, det ellers ikke ville gjort.

Og så lenge man ikke vet, kan det ikke sammenlignes med homofili siden der vet man om det er frivillig eller ikke hvis man tar seg tid til å spørre.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Begklager pedoinnlegget, men hopp over det og gå til dyresexen. Om dere har ufrivillig sett mr. Hands (noe jeg har gjort) ser du en hest som FRIVILLIG stapper den 8 meter lange masta si opp i rompa på en mann som senere dør av skadene han fikk. Men man må jo få lov til det?

 

My point is: Homofili er på lik linje som dyresex og det BURDE IKKE VÆRE LOV.

 

Og dette er comparison, som betyr sammenlikning. Ergo jeg er da for h******* ikke interessert i noe dyresex eller pedofili, eller blind vold (hvor enn du fikk det fra) på noen måte

 

Jeg burde strengt tatt lese til eksamen, men kan virkelig ikke dy meg. Jeg må bare spørre; leste du selv hva du skrev før du postet det?

Jeg får nemlig ikke mye logikk ut av det du skrev inledningsvis; for det første impliserer du at hesten kan gjøre motstand utover vrinsk, altså kommunisere enten verbalt eller gjennom tilsvarende vold for oss mennesker at dette er uønsket, dermed faller tankegangen din i havet som en sten. Videre så er jeg fristet å påpeke at 8 meter langt utstyr er mer noe du må ha skrevet for å sette dette på spissen om jeg lar tvilen komme deg til gode, enn en realitet. Hadde dyresex i utgangspunktet vært lovlig og dyrene selv kunne valgt/ikke valgt å delta, noe som nærmest sier seg selv umulig per i dag, så hadde jeg ikke rynket et øye om noen så på det, og om en døde av det. Det finnes mennesker som brant andre levende på bål, holder andre som sexslave osv, for meg så bekrefter det bare menneskets absurde natur til å gjøre dumme ting.

 

Og poenget ditt er egentlig falt i grus før jeg kom til setningen; for jeg ser enda ikke hvordan du greier å kjøre en analogi mellom en ulovlig og mest sannsynligvis ikke ønsket handling ovenfor dyret mot to menn/kvinner (forbauser meg at du kun hakker på menn forresten, er kvinner mye bedre?) som tross alt gjør noe de finner naturlig og godt.

Analogien din er ikke bare basert på premisser som aldri kan finne sted, ikke på en god stund i hvert fall, men som i beste fall minner om manglende modenhet. Jeg kan ikke forstå at et normalt oppgående menneske sammenlikner en hest og en mann, med to menn som kysser eller har sex. Sistnevnte er meg ikke i mo, jeg syns det er fint at andre finner lykken i hverandre, og jeg syns det er meget synd at enkelte finner dette så ekkelt at de fortsetter å skape hat mot det da det ikke er ulovlig,ekkelt e.l. i mine øyne.

 

Sammenlikningen din og argumentasjonen bygger opp under inntrykket av deg som person, dine holdninger skaper det andre i grovere eksempler bruker for å slå ned andre. Sånn sett skrev jeg aldri at DU var for det, men jeg skrev at dine holdninger bygger opp om andres konstante forsøk på å forfølge enkelte mennesker pga deres legning og levesett, og at det er meget synd ettersom sist jeg sjekket var ikke dere politi,domstol eller bøddel, ergo dere hadde ikke adgang å dømme andre. Dog er det dessverre slik at mennesket og mange i Norge til og med har den tendensen å dømme andre uten å se hele bildet, og samtidig bruke absurde analogier for å underbygge deres argumenter.

Jeg trenger ikke tenke lengre tilbake enn mobbekampanjen rundt adopsjonsrett for homofile og lesbiske som var i VG/Dagbladet i dag.

 

 

*edit; ble revet med her....back to studies for me*

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Begklager pedoinnlegget, men hopp over det og gå til dyresexen. Om dere har ufrivillig sett mr. Hands (noe jeg har gjort) ser du en hest som FRIVILLIG stapper den 8 meter lange masta si opp i rompa på en mann som senere dør av skadene han fikk. Men man må jo få lov til det?

Har homofile noensinne dødd av vanlig homosex?

 

My point is: Homofili er på lik linje som dyresex og det BURDE IKKE VÆRE LOV.

Så forklar hvorfor det er på lik linje. Jeg blir ikke mer overbevist av at du gjentar deg selv.

 

Og dette er comparison, som betyr sammenlikning. Ergo jeg er da for h******* ikke interessert i noe dyresex eller pedofili, eller blind vold (hvor enn du fikk det fra) på noen måte

Har ikke nevnt blind vold.

 

AIDS er faktisk, eller HIV, er faktisk et resultat av homofili. fra wikipedia:

Kaposi's sarcoma (KS) is the most common tumor in HIV-infected patients. The appearance of this tumor in young homosexual men in 1981 was one of the first signals of the AIDS epidemic. Caused by a gammaherpes virus called Kaposi's sarcoma-associated herpes virus (KSHV), it often appears as purplish nodules on the skin, but can affect other organs, especially the mouth, gastrointestinal tract, and lungs.

 

så mer enn det trenger jeg vel ikke si?

 

og det at det er likestilt er jo faktisk at om DYRET er med på å stappe kuken i rassen til en mann, er det på lik linje som en homo som liker å leike seg i rumpa på en annen mann

Lenke til kommentar
Begklager pedoinnlegget, men hopp over det og gå til dyresexen. Om dere har ufrivillig sett mr. Hands (noe jeg har gjort) ser du en hest som FRIVILLIG stapper den 8 meter lange masta si opp i rompa på en mann som senere dør av skadene han fikk. Men man må jo få lov til det?

Har homofile noensinne dødd av vanlig homosex?

 

My point is: Homofili er på lik linje som dyresex og det BURDE IKKE VÆRE LOV.

Så forklar hvorfor det er på lik linje. Jeg blir ikke mer overbevist av at du gjentar deg selv.

 

Og dette er comparison, som betyr sammenlikning. Ergo jeg er da for h******* ikke interessert i noe dyresex eller pedofili, eller blind vold (hvor enn du fikk det fra) på noen måte

Har ikke nevnt blind vold.

 

AIDS er faktisk, eller HIV, er faktisk et resultat av homofili. fra wikipedia:

Kaposi's sarcoma (KS) is the most common tumor in HIV-infected patients. The appearance of this tumor in young homosexual men in 1981 was one of the first signals of the AIDS epidemic. Caused by a gammaherpes virus called Kaposi's sarcoma-associated herpes virus (KSHV), it often appears as purplish nodules on the skin, but can affect other organs, especially the mouth, gastrointestinal tract, and lungs.

 

så mer enn det trenger jeg vel ikke si?

 

og det at det er likestilt er jo faktisk at om DYRET er med på å stappe kuken i rassen til en mann, er det på lik linje som en homo som liker å leike seg i rumpa på en annen mann

 

Oh dear god;

Jeg henviser til siste innlegg, jeg har til gode å se at du besvarer det jeg skriver. Jeg kan ikke se at argumentet ditt kan anses å ha rot i virkeligheten, så enten må du begynne å lese hva vi skriver, eller bruke analogier som i det minste kan passe i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...