Gå til innhold

Kulturo: MacGyver går til filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har du da en kar som kan ta den rollen:

DAVIS.jpg

 

Du er klar over at Davis var stuntmannen til "Pete"? så han er faktisk godt kjent med rollen allerede. ;)

 

Og Macgyver var faktisk i en Mastercard reklame for en stund siden, RDA hadde farget håret for anledningen og

så ikke ut til å ha problemer med å fylle rollen (er vel 1 eller 2 år siden)

 

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett.

 

:rofl:

kan ikke annet enn å le, ! :p sorry :D

 

Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone?

Lenke til kommentar
Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett.

 

:rofl:

kan ikke annet enn å le, ! :p sorry :D

 

Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone?

Hvorfår ikke Arnold Swarchenegger?

Lenke til kommentar

RDA er for MacGyver-fans hva Christopher Reeve er for Supermann-fans. Han vil fint klare å bekle rollen i en alder av 58.

 

Og for å være seriøst, om man skal leke castingleken for en annen så er mitt forslag (seff med hockeyhår):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
barney.jpg

 

Ellers, merker meg at Matt Damon er som en potet i castingsammenheng. Uansett hvilken rolle det er snakk om så blir han foreslått.

 

MacGyver - Matt Damon!

Captain America - Matt Damon!

Lady Diana - Matt Damon!

 

 

Intet innlegg med navnet Matt Damon kan gå hen uten link til følgende:

http://www.youtube.com/watch?v=WLG3S5WzHig

 

Mannen er et geni.

Lenke til kommentar
Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett.

 

:rofl:

kan ikke annet enn å le, ! :p sorry :D

 

Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone?

Hvorfår ikke Arnold Swarchenegger?

 

Arnie har jo sluttet som skuespiller og blitt guvernør. Tenke, vette! :p

Lenke til kommentar
Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett.

 

:rofl:

kan ikke annet enn å le, ! :p sorry :D

 

Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone?

Hvorfår ikke Arnold Swarchenegger?

 

Arnie har jo sluttet som skuespiller og blitt guvernør. Tenke, vette! :p

Åja, søren heller, da er vel han ute av bilde. Jaja, da blir vel neppe denne filmen særlig bra...

Lenke til kommentar

Dette slo meg også her om dagen. Et fantastisk adventure-spill med utstrakt bruk av diverse såkalte lommekniver og gaffateip og hockeysveis! Masse eksotiske øst-europeiske land (som ser ut som Canada) å reise til for å rydde opp i slemme mafiamenns mistenkelige planer! Bomber! Utrolige stunts! Hadde vært konge! :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...