Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner isåfall ikke hvorfor folk vil det. VATS gir deg mye større sjangse for å få critical hits, hidden critical hits, og ikke minst sjangsen for at "Perfect Stranger" dukker opp...

 

Uten VATS så blir det litt "håpløst" å treffe til tider, på de fiendene som er litt for raske.....

 

Det er snakk om å skru av animasjonene, ikke VATS generelt.

Lenke til kommentar
Haha, slikt ser når fanboys blir litt for beskyttende mot ungen sin. Hvis du ikke takler negativ oppmersksomhet om Fallout 3 så burde du ikke være på nettet.

Haha, du vet vet at jeg ikke er fanboy til noe?

 

Jeg bare browset dette emnet også ser jeg en drøss med bortskjemte drittunger begynner og klage.

 

Fordi jeg ser alle spill med likt syn.

 

Men du er kansje fanboyen her, eller hva :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, jævla idioter som faktisk går rundt og klager når problemer dukker opp med spill de gledet seg til.

 

Jeg oppdagte Fallout-serien først for noen uker siden, og nå er jeg helt hekta. Elsker hele opplegget. Og gleder meg vilt til F3. Men jeg er også fryktelig skeptisk på dette VAT greiene. Å hele tiden se lange slow motion scener høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Aldri spilt de tidligere fallout spillene, men gleder meg fælt til Fallout 3. Og angående V.A.T.S systemet så kan jeg se for meg at det vil rocke i starte, men dabbe av etter vært som man har sett det meste av eksplosjoner/lemlestelser osv ... Men dette er bare spekulasjon, slik det er nå syns jeg det ser ganske artig ut værtfall.

Lenke til kommentar
It wouldn't bring Black Isle back. So if you don't mind, I'm going to stop here and have a drink at the café of broken dreams.

Fyren har helt sikkert flere gode poeng. Eg har ikkje prøvd spelet enno og kan ikkje sei noko om det. Det er derimot liten tvil om at han ikkje var spesielt positivt stemt i utgangspunktet og at han eigentleg berre vil tilbake til "the good ol' days".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kjøpe det er det ingen tvil om at jeg skal heller. Men lurer bare på om jeg like så greit skal gå for steam eller å finne fram eska i butikken. Kan jo være heldig å finne CE på spaceworld (hvilket er overpriset) eller elkjøp. Ikke noen spillsjapper her i byen shø :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...