Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oblivion-killer

 

Forklar dette begrepet? Mener du å antyde at Oblivion per i dag er det beste RPG-et på markedet? :|

 

Og jeg håper i det lengste at Fallout 3 blir verdig Fallout-navnet. Etter Oblivion er jeg dog ikke så sikker på om det håpet har noe særlig for seg.

Lenke til kommentar

Lurer også litt på det begrepet... Elder Scrolls og fallout er jo helt forskjellige ting, så blir vel litt rart å sammenlikne de sånn med en gang, i steden for å begynne å sammenlikne det med mer lignende spill... Uansett, jeg gleder meg :) (Og det kommer til pc også, gjør det ikke?)

Lenke til kommentar

Jupp, kommer til PC, PS3, og Xbox 360. Såvidt jeg har forstått vil det kjøre på samme grafikkmotor(bare oppgradert) som Oblivion, derfor trekker mange paraleller til akkurat det spillet. Leste også i dag:

 

The collector edition of Fallout 3 has been announced[21]. The game will feature: A Vault Boy Bobblehead that only comes with the collectors edition, and The Art of Fallout 3 which features never before seen exclusive concept art for the game. The entire thing is contained in a Vault-Tec lunch box container.
Lenke til kommentar

Oblivion killer.... Eh?

 

Må ikke to spill være i samme sjanger, og treffe samme målgruppe for at de skal kunne karakteriseres som killers?

 

 

ONTOPIC:

 

Gleder meg stort. Så lenge humoren fra de forrige spillene er der er jeg godt fornøyd.

Endret av Nailer
Lenke til kommentar

Jeg er veldig skeptisk til Fallout 3. Essensen i Fallout serien er stemningen og humoren, og det skal veldig mye til å gjenskape dette. Jeg tror dessverre Fallout 3 blir et spill som sikter seg inn på å treffe et vidt publikum slik som Oblivion, og dermed blir utilfredstillende for fans av Fallout serien og hardcore RPG spillere. Fallout 2 var spekket fullt med populærkulturelle referanser, alt fra Monty Python til Sergio Leone, og det er slike ting jeg er redd kommer til å mangle i Fallout 3.

Lenke til kommentar
Lurer også litt på det begrepet... Elder Scrolls og fallout er jo helt forskjellige ting, så blir vel litt rart å sammenlikne de sånn med en gang, i steden for å begynne å sammenlikne det med mer lignende spill... Uansett, jeg gleder meg :) (Og det kommer til pc også, gjør det ikke?)

 

Begrepet kom vel fra at jeg ikke er en hardcore RPGer, men likte Oblivion svært godt, og siden Fallout 3 skal bli et førstepersonsspill så trakk jeg den sammenligningen. Uten nødvendigvis å si at noen av spillene i The Elder Scrolls eller Fallout-seriene er tidenes beste rollespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...