Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Svenske PCGamer gir Fallout 3 en lunken 81%.

 

http://fallout3.wordpress.com/2008/10/07/f...eden/#more-2851

 

mistenker at anmelder ikke var så glad i oblivion, noe jeg er:)

når det er sagt så er det mye av det han peker på jeg frykter vil bli tilfelle. For mye innhold på liten flate, lunkent kampsystem og dårlig AI. men det kunne jeg utmerket godt leve med i oblivion og tro jeg skal takle i fallout også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil stengt talt påstå at 81% virker svært lunkent med tanke på hypen. Det er ikke noe problem å lese at folk har svært store forhåpninger til dette spillet, og at mange ønsker det skal være helt banebrytende.

 

Ja, men hypen er jo pågrunn av de gode gamle fallout spillene som mange av oss elsker. Og de er jo egentlig ganske knotete og har egentlig aldri passet for massene, så jeg blir glad om de ikke har laget et mainstream rpg, men et litt mer "hardbarket" rpg da (noe som jeg tviler på at er tilfellet).

 

Jeg er kjempeglad i fallout 1 og 2, og jeg digger alle elderscrolls spillene (ikke spilt arena da). Så jeg kommer til å kjøpe spillet uansett hvilke karakterer det får, men jeg er litt i tvil om hvor bra det blir. Men nå skal jeg ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.

Lenke til kommentar

Får et lite inntrykk av at anmelderen i linken din Thomas ikke er så glad i Oblivion, og sammenligner man det med at han sikkert er en forventningsfull Fallout fan, så er det ikke overraskende at det negative blir fokusert på.

 

Er forøvrig helt enig med at 8.1/10 virker lite mtp hypen, og håpet om at det er banebrytende.

Kjøp er det uansett.

Lenke til kommentar

blæææ hvorfor er det bare 360 versjonen som er lekket da.. sku lett spillt det på pc i noen uker før ps3 versjonen dumper i postkassa. Men de er vel ikke så tette i pappen at de gir anmelderne tilgang til pc-versjonen :)

 

menne skandale at det er ute så tidlig da..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Hvis det virkelig er en anmelderersjon som er lekket, og det er et identifiserende merke i dataene, da vil vedkommende sannsynligvis bli saksøkt. Jeg ville ikke likt å være i hans sko, og han får neppe jobbe som anmelder igjen hvis det blir klart at han har lekket anmelderversjoner av spill til piratene.

Lenke til kommentar
og han får neppe jobbe som anmelder igjen hvis det blir klart at han har lekket anmelderversjoner av spill til piratene.

 

det lekkes jo anmelderversjoner av 360 spill over en lav sko.. Sjelden et xbox360 spill kommer på nettet ETTER release.. så de som gjør dette her jobber nok en plass der det enten er akseptert, eller de klarer å skjule det uten problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...