Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh, har lyst på CE til Xbox360, men absoluttspill var utsolgt..

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=32581

 

Det står riktignok ikke om det er utsolgt eller ikke. Men siden man kan bestille så antar jeg at man fremdeles kan reservere.

 

Selv er jeg litt torn mellom PC og 360. Begge skal visst få eksklusivt innhold, som Oblivion... Det er noe avslappende med å spille på konsollen, men hvis de åpner opp for construction kit senere er jo PC høyt aktuellt.

 

Og ja, grunnen til CE er nok pga Bobble head. :)

Lenke til kommentar

Gamezone hadde visst ja, men vet ikke om jeg er sååå hypp på å betale 300kroner ekstra.

 

Hadde det bare vært Fallout 3 som hadde kommet ut av gode spill i tiden fremover, så hadde jeg nok gjort det uten å tenke 2 ganger.

Men er allerede mange spill som skal kjøpes, så er litt skeptisk da gitt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å vurdere en annen plattform enn PC? :O

 

Jeg valgte 360 versjonen, selv om jeg har god nok pc til å spille det der. Tenkte at siden Oblivion vissnok skal være veldig bra til 360 (har selv bare spillt det på pc), så er sikkert Fallout 3 det også siden det er de samme som lager det. I tillegg er jeg litt lei av å hele tiden måtte oppdatere maskinen, laste ned patcher og ofte krasjer den under spilling. Det skjer sjelden med konsollene. Også greit å variere litt, har bestillt meg Far Cry 2 på pc :)

Lenke til kommentar

Fant dette om system reg for pc:

 

Minimum System Requirements

OS: Windows XP/Vista

Processor: Pentium 4 @ 2.4 GHz or Equivalent

Memory: 1 GB

Hard Drive:

Video Memory:

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c

Keyboard & Mouse

DVD Rom Drive

 

Men tror det kommer til å kreve litt mer enn dette på minimum.

 

Men så er ikke alt fult ut enda da. dette er alt som er å vite til nå.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Oooh, ser ut som laptopen min drar dette :D Nå ble jeg brått usikker, vurderte opprinnelig å kjøpe det til xboxen min...

 

GAH, decicions, decicions.

 

Pro PC: Tastatur/Mus - men jeg har aldri vært noen shootergamer. 1ern og 2ern kan man jo spille gjennom uten å bruke tastaturet i det hele tatt... Modding (skjønt jeg har aldri vært noen fan av det heller. Eneste "mod" jeg noensinne har spilt er CS (ellervent, når jeg var 14 hadde jeg en del mods til dark forces 2)

 

Pro Xbox360: Lenestol/sofa, større skjerm (har 50" flatskjerm vs 15,4" på laptopen), konsollkontroll (eller gamepad, for de anglofile)...

 

Hvis konsollkontrollen blir noe ala mass effect blir det nok xbox på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...