Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Det kommer tre forskjellige versjoner:

 

Standard: Inneholder kun spillet og manualen.

 

Collector's Edition: Inneholder spillet, manualen, en bonus-DVD med ekstramateriale, en matboks og en "bobblehead"-leke av Vault Boy.

 

Survival Edition: Inneholder spillet, manualen, en bonus-DVD med ekstramateriale, en matboks, en "bobblehead"-leke av Vault Boy og en Pipboy 3000-klokke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva grunnen til at fallout 3 prisene på x360 og ps3 er høyere enn til pc? hmm...

Hvor fikk du tak i dn "survival edition" ? har bestilt CE personlig, men sikler etter dn pipboy3000 klokka :dribble: FALLOUT 3 :love:

 

Edit:Takker Odesseiron! :thumbup: Da var min survial edition bestilt

Endret av Satchrat
Lenke til kommentar
Noen som vet hva grunnen til at fallout 3 prisene på x360 og ps3 er høyere enn til pc? hmm...

Hvor fikk du tak i dn "survival edition" ? har bestilt CE personlig, men sikler etter dn pipboy3000 klokka :dribble: FALLOUT 3 :love:

 

Edit:Takker Odesseiron! :thumbup: Da var min survial edition bestilt

 

 

Konsollspill er dyrere enn PC-spill hovedsaklig fordi det på hvert eneste konsollspill vi kjøper må betales en lisens til Nintendo, Microsoft og Sony. På PC er det ingen lisens.

Trolig er de også litt dyrere på grunn av tankerekken "har man en konsoll har man den for å spille på så da godtar man å betale litt mer for spillene, men en pc har folk flest ikke for å spille på, så der kan vi ikke ta så godt betalt".

Lenke til kommentar
Noen som vet hva grunnen til at fallout 3 prisene på x360 og ps3 er høyere enn til pc? hmm...

Hvor fikk du tak i dn "survival edition" ? har bestilt CE personlig, men sikler etter dn pipboy3000 klokka :dribble: FALLOUT 3 :love:

 

Edit:Takker Odesseiron! :thumbup: Da var min survial edition bestilt

 

 

Konsollspill er dyrere enn PC-spill hovedsaklig fordi det på hvert eneste konsollspill vi kjøper må betales en lisens til Nintendo, Microsoft og Sony. På PC er det ingen lisens.

Trolig er de også litt dyrere på grunn av tankerekken "har man en konsoll har man den for å spille på så da godtar man å betale litt mer for spillene, men en pc har folk flest ikke for å spille på, så der kan vi ikke ta så godt betalt".

 

 

Mange som mener at det er en slags balanse i at konsollene er billige, men spillene dyrere.

Altså at dyre spill er med på å subsidiere den billige konsollen..

 

En konsoll har halve prisen men dobbelt så dyre spill, omtrent..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter å ha lest enda grundigere om spillet i månedens utgave av OXM, så må jeg si at jeg gleder meg om mulig enda mer!

 

 

Oktober i år blir knall!

 

Med både Fallout 3, Fable 2 og Dead Space!

*sitre*

 

For å ikke nevne Far Cry 2, og i mellomtiden kan jeg spille Force Unleashed og Brothers in Arms: HH. Beste måneden noen gang!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter å ha lest enda grundigere om spillet i månedens utgave av OXM, så må jeg si at jeg gleder meg om mulig enda mer!

 

 

Oktober i år blir knall!

 

Med både Fallout 3, Fable 2 og Dead Space!

*sitre*

 

For å ikke nevne Far Cry 2, og i mellomtiden kan jeg spille Force Unleashed og Brothers in Arms: HH. Beste måneden noen gang!

 

 

Jau, var litt i kåte-tåke når jeg skrev posten så glemte de i farten.

 

November blir ikke akkurat så mye verre, med Gears of War 2, Banjo-Kazooie, Mirror's Edge og Left 4 Dead :woot:

Knall høst mao.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Vet at jeg sikkert kunne googla det men er litt interessert i høre en kort (ikke nødvendigvis) oppsummering om spillets historie (vet det har noe med en atombombe å gjøre?)og hvordan gameplayet er. Ville også satt pris på om noen fortalte hvordan det ligger ann i forholdt til de tidligere spillene, begynner vi rett der 2'eren sluttet? Er det en hovedperson som går igjen? osv.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...