Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Personen(e) som har lekket spillet vet nok svært godt hva de har gjort og slik sett vil de også være inneforstått med risikoen. Derfor er det lite sannsynlig at den lekkede versjonen kan spores tilbake til personen som lekket det til scenen i utgangspunktet, da det vil være tatt hånd om før det ble spredt til massene.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer helt an på hvilke måte som er brukt for å merke spillet. La oss si at spillet blir sendt ut til 20 anmeldere, og hver av disse får utdelt en spesifikk bokstav på en spesifikk plass i spillfilene.

 

Med mindre man har to eller flere anmelderkopiere å sammenligne er det praktisk talt umulig å finne ut av en slik merking, med mindre crackerne er villige til å gå gjennom millioner med linjer av kode bokstav for bokstav.

Lenke til kommentar
Kan man skifte mellom third og first person i spillet eller er det bare first person man kan spille? ødelegger mye for meg hvis man ikke kan ha det i third person

 

Du kan ha det i Third Person også ja, men det ser veldig knotete ut utifra videoene jeg har sett :(

 

Sikkert samme opplegget som Oblivion har.

Lenke til kommentar
Det kommer helt an på hvilke måte som er brukt for å merke spillet. La oss si at spillet blir sendt ut til 20 anmeldere, og hver av disse får utdelt en spesifikk bokstav på en spesifikk plass i spillfilene.

 

Med mindre man har to eller flere anmelderkopiere å sammenligne er det praktisk talt umulig å finne ut av en slik merking, med mindre crackerne er villige til å gå gjennom millioner med linjer av kode bokstav for bokstav.

Godt poeng, jeg kjøper den!
Lenke til kommentar

vi får heller vente til fallout Massive multi kommer.. kalt project v13. eller noe.. snakk om at det kommer i 2010. vi er vel enige om at bethseda ødelegger fallout. jeg er fallout fanatiker, likte f1 og f2, ikke tactics.. og likte ikke oblivion.. bra grafikk, men repetitivt seigt gayplay. heh.. gameplay er viktigst.. eksempel på gameplay vs grafikk er "death rally" fra apogee. 1996. eller for den del f1 og f2. du lar heller fantasien svinge og dessuten var perspektivet mye mer passende i f1 og f2. kan hende jeg er en sta gammel gubbe, men i og med at oblivion sugde, og i dagens samfunn ska dem vel prøve å tjene feitest med penger og ikke mette gamle fans.. så det blir vel et kommersielt all-around oblivion-spill med fallout-historie.. jaja.. takk for den da bethseda.. skuffet meg.. synd med at interplay gikk konk, får heller finne noen andre bra spill for dette har jeg ikke tro på i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Når F1 og F2 kom ut hørte jeg aldri noe om dem, men har sett fryktelig mye skryt de siste årene her på forumet. Og F3 ser ufattelig bra ut.

 

Stemmer det at det går greit å hoppe over 1'ern? Fordi jeg har begynt så vidt på 2'ern nå.

 

Det går helt bra, men jeg anbefaler å spille fallout 1 uansett. Det er såpass bra at det er en liten skam å ha gått glipp av det :) Et av rpg'ene jeg har spilt igjennom flest ganger (fallout spille og baldurs gate spillene er jeg vel like glad i).

Lenke til kommentar
Fallout 3 er jo som kjent oppfølgeren til to av tidenes desidert råeste og beste spill, og jeg har klokketro på at Bethesda vet hvilken tittel de har mellom fingrene og tar den tiden som trengs for å lage en verdig oppfølger!

 

Årets spill!

Tidenes beste spill er jo Final Fantasy 7. Det vet jo alle :)

 

Tja, en god historie og ok gameplay, en av de beste spillene til Playstation 1, veldig bra musikk men neppe det beste spillet noensinne. Ikke spis meg FF klubben, kthx.

 

Fallout 3 ser ut til å bli bra, og det virker som ett interessant spill som jeg skal kjøpe. Jeg har ingen tidligere erfaring med de tidligere spillene i serien, men jeg har på følelsen at det kansje er like greit. Slik var det iallefall med The Witcher. Folk som ikke tidligere hadde lest bøkene og ikke kunne bakgrunnen, meg inkludert, likte spillet mens de som kjente denne verdenen fra før syntest det ikke sto i stil med bøkene.

Lenke til kommentar
Sikkert samme opplegget som Oblivion har.

 

Ut ifra det jeg har sett så er 3rd Person viewen satt over høyre skulder av spilleren i F3, og ikke rett bak som i Oblivion.

Det ser utrolig knotete ut, iallefall i trange områder. Noe som er veldig synd, da jeg hadde tenkt å spille det i 3rd Person.

 

Hvis jeg ikke roter noe veldig, er det noen i et intervju engang som har uttalt at siden veldig mange oblivionspillere, særlig i Frankrike og Tyskland, spilte spillet i tredjeperson selvom den modusen ikke var designet til å faktisk spille i, så kom de til å gjøre tredjeperson til en spillbar kameravinkel i fallout3.

 

Kan som sagt hende jeg roter, blander spill eller husker feil da.

Lenke til kommentar
vi får heller vente til fallout Massive multi kommer.. kalt project v13. eller noe.. snakk om at det kommer i 2010. vi er vel enige om at bethseda ødelegger fallout. jeg er fallout fanatiker, likte f1 og f2, ikke tactics.. og likte ikke oblivion.. bra grafikk, men repetitivt seigt gayplay.

 

 

Interplay hadde ikke finansielle muskler til å gjøre fallout3 til noe stort.. Fallout1 og 2 er fantastiske spill, men jeg tror vi er best tjent med at serien er gått over til 3d.. og at det er gått vekk fra synsvinkelen i f1 og f2 behøver nå heller ikke skade!

Det er ingenting i veien for at et spill kan ha BÅDE bra grafikk og bra gameplay, dette tror og håper jeg bethesda har løst kjempebra med fallout3.

V13 blir vel mest sannsynligvis en massiv fiasko om det i det hele tatt kommer seg av tegnebrettet.. men vi får krysse fingrene og håpe på det beste.. F2 er jo et fantastisk spill, men gameplayet er jo både seigt og repetitivt der også!

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...