Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Ferdig med Point Lookout, dette er var en veldig bra dlc, herlig steming i sumpområdet med masse innavlede hillbillys og moonshine :wee: Jeg hadde veldig sansen for Desmond, kul fyr. Det var også masse loot der - men siden jeg ikke hadde med meg Charon til å hjelpe å bære, så ble det ikke noe særlig looting. Deler av landskapet, musikken og stemmingen minnet meg litt om Morrowind - good times.

 

Litt main story nå tenker jeg - så får jeg se om det blir Mothership zeta eller Broken Steel etter dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg nok ferdig med Fallout 3 for denne gang. Har gjort alle dlcene, nå senest Broken Steel og Mothership Zeta, likte begge to veldig godt. Det ble totalt 110 timer moro denne gang :) Fikk også tatt en haug med Achievements - mangler bare den "samle metall" achievementen i Point Lookout - som jeg tror det ble noe tull med.

 

Jeg har også New Vegas GotY liggende, Blir nok sprettet om ikke så altfor lenge :)

Lenke til kommentar

Det gikk jo unna Mr_Spock :) Saven min er på 56 timer nå den, ikke gjordt the pitt eller broken steel enda, men er nå level 32 og har absolutt alt.... (bruker lvlcap 100 mod)... Kommer nok til å teste ut myyyyye mods etter at jeg er ferdig med alle quests som er igjen, mulig jeg sjekker alle locations også før jeg gir meg :D

Dette er kun min andre gjennomspilling, og sikkert min siste, så da skal jeg gjøre det skikkelig... Synd det ikke finnes achievements på Goty editionene på steam... Men På FNV gjør det det, så der blir nok å ta alle :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...