Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

126 nye sentraler skal bygges ut med ADSL!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplysniger om hvilken sentral man hører til er ikke lenger tilgjengelig informasjon. Det var et par nettesteder som la ut denne informasjonen fra Kapaks tidligere men, det er nå trukket tilbake etter pålegg fra Telenor.

 

Den informasjonen som står på Bluecom sine sider knytter seg bare til poststedet som er registrert på det aktuelle telefonnummer.

Lenke til kommentar
Hva i huleste har Telenor å tjene på at vi vet hvilken sentral vi tilhører??

Argh! Det er vel bare styre-verden-komplekset deres som slår til igjen!  :grumpy:

 

Det er vel av beredskapshensyn at ganske mye runt telenettet ikke er offentlig informasjon.

Lenke til kommentar
Ser Grødem er satt til utbygging. Bor på grødem, og håper det er min sentral de snakker om :)

 

Når skal de bygge ut?

 

 

Hvorfor ikke bestille NGT da?

Jeg bor på grødem og linjene til NGT her er jo kjempegode! :D

 

Det er vel øvre Grødem, nedenfor Grødem skole som ikke er bygget ut enda. Såvidt jeg vet er det bare Chello som dekker området akkurat nå. Derfor er det vel mest sannsynlig at de som ikke har tilgang nå, får det med denne utbyggingen. Det kan vel ikke være så mange sentraler å bygge ut her.

 

Selv har jeg hatt Telenor ADSL i nesten ett år nå. Slik går det når du bor på feil side av Grødem :wink:

Lenke til kommentar

Jauda... Nå har jeg DSL utbygd 5 mil nord for meg, 5 mil sør for meg og 5 mil vest for meg (for de som lurer; forflytter du deg 5 mil østover fra meg så har du havnet i Sverige for ca 3 mil siden), men ikke F@EN om de bygger ut her!!! *mumle ting som ville ha fått selv en nordnorsk sjømann til å forlate rommet*

 

Lævla Telehol!

:grumpy::grumpy::grumpy::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
for dere som ikke får adsl:

ta kontakt med personer innenfor "telefonboksen" der dere bor og samle opp evnt underskrifter på personer som er interresert, får dere med dere nok personer vil de til slutt bygge ut.

 

interessebasert utbygging :wink:

 

 

Det ligger info om dette hos Jara, så drømmer man om ADSL fra Telenor Networks er dette en grei info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...