Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den visne pupp...

Gjest nattevakt_

Anbefalte innlegg

Gjest nattevakt_
Skrevet

Hard fin silikonpupp

eller

myk, god og varm hengepupp???

Litt interessangt å høre gutters mening om dette...

Videoannonse
Annonse
Gjest nattevakt_
Skrevet
Tja,hvis valget sto mellom hengepupp eller en silikonisert struttepupp hadde nok valget falt på sistnevnte er jeg redd.

Jeg synes ikke det er rart at kvinner vurderer å fikse på brystene sine med en slik tankegang. Jeg lurer på, synes du det er greit at dama di tar silikon, ville du støttet henne på det hvis hun av usikkerthet ville spurt deg?

Skrevet

Jeg hadde nok ikke støttet forslaget og selvfølgelig er en "usminka" pupp bedre enn en silikonpupp og både ta og føle på.

Og de jentene som vurderer silikon hadde nok gjort det selv om noen hadde sagt. Neida,jeg syns du har fine pupper jeg.

Skrevet

selvfølgelig er en original pupp bedre enn silikon men jeg ser ikke på en original pupp som hengepupp så når han skrev hengepupp tenkte jeg på en "navlepupp" hvis noen skjønner hva jeg mener. ;)

Skrevet (endret)

Vi minner om reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Tråden stenges.

Endret av Zeph
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...