Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GameStop kjedene kjører tilbud på Guitar Hero 4 i butikkene sine fortiden. Lever inn 2 gamle spill og betal kun 99,- for versjonen med kun Spill + Gitaren. (Ligger rundt 850,- normalt)

 

Ser ikke ut som de har noen norsk nettside, men på www.gamestop.com er det en "Shop Locator"

 

Synes dette var ganske bra!

Lenke til kommentar
Her er ei liste over billige spill på Play.com:
  • Timeshift
  • The Club (PS3)
  • Beowulf The Game
  • Surf's Up
  • Madden NFL 08
  • Lost: The Video Game (PS3)
  • Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
  • Haze (PS3)

Hvilke skal jeg kjøpe og hvilke spill bør jeg holde meg langt unna?

 

Verdt å ha: Rainbow Six og Timeshift (Madden hvis du liker amerikansk fotball, men Madden 09 er jo ute...)

 

Glem resten.

Lenke til kommentar
Tilbud på EB games. Bytt in to spill og få Guitar Hero World tour med gitar til 99,-! Jeg bytta inn resistance, pirates of the caribean, motorstorm, og heavenly sword og fikk to ganger pakka! Guitar Hero:WT til meg! Konge julegave til kompisene!

Er det sant???

Ja, men det er som sagt bare med gitar, da. Står i julekatalogen på hjemmesiden til EB games.

 

 

men hva hvis jeg kjøper dette til en venn også finner han senere ut at han har lyst på trommer og det andre? Kan han kjøpe det alene eller må man kjøpe det på nytt da?

Veit ikke. Tror det hadde vært utaktisk av activision å ikke tilby trommer/mic separat, men jeg veit ikke om det finnes ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...