Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B5 facelift(2000+) er en nydelig bil, men ikke til den prisen.. skeptisk til tuningen og, de klarte vel greit 180hk men har han gått høyere(oppgir ikke reell hk) vet man ikke hvor lenge den har igjen..

Skrevet

B5 facelift(2000+) er en nydelig bil, men ikke til den prisen.. skeptisk til tuningen og, de klarte vel greit 180hk men har han gått høyere(oppgir ikke reell hk) vet man ikke hvor lenge den har igjen..

Hvem er "de" og mener du motor med original innmat ikke tåler mer enn 180hk?

Skrevet

Hvor holdbart det var vet jeg ikke, men i mine dager på VACN forumet var det vertfall en helt vanlig oppgradering å bytte ut turboen i disse bilene til en K04 turbo og hente ut 250+ hester på orginal innmat. 

Skrevet

Folk som ikke merker annonsen sin som solgt er de mest irriterende. De får høre det rett ut fra meg.

 

- er xx ledig xx til prøvekjøring osvosv?

- Beklager solgt.

- Da trykker du på 'solgt' knappen på annonsen så du slipper å kaste bort tid til meg og andre. Mvh.

  • Liker 4
Skrevet

Det ser ut til å være K04-022.

Enkelte tunere mener denne kan gi 270 hk, men 250 er nok mer realistisk. Jo hardere man tyner jo fortere vil den dø.

Skrevet

Hvem er "de" og mener du motor med original innmat ikke tåler mer enn 180hk?

med "de" mente jeg "de motorene, altså 1,8T på 90-tallet. For ren chiptuning(ingenting mekanisk) var det ikke anbefalt å gå over 180hk etter min husk.

Skrevet

90% av de Chiptuningenne som ble tilbydt når jeg når jeg drev å så på det til min 96 A4 1,8T var vertfall oppgitt til 194 hester. Mulig begrensningen på 180 hester du husker gjaldt biler med automat?

Skrevet

Ja, og skeiv intercooler, hull i karosseri for widebody, hull i bagasjelokk for ducktail, vrak av en fanger osv...

 

Jeg har sans for pent brukte bodykits så lenge de ikke går utover funksjonen, men dette var ikke noe pene greier nei...  :rofl:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...