Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stått parkert i 12 år

Det er vel litt av kjernen (og gjenganger) i slike triste skuer. Folk har planer, men blir ikke noe av og dermed står det og forfaller.

Hver gang jeg ser eksempler, er det i alle fall en oppvekker og påminnelse for min del, til å holde meg unna "prosjekt" som er større enn jeg har kapasitet til.

Skrevet (endret)

Hvor mye ekstra hadde det kostet Honda å gi den 4wd eller rwd? Hvorfor i alle dager gjør de ikke det, når de hadde beholdt alle dagens kjøpere og fått mange flere i tillegg?

Endret av toth
Skrevet

Hvor mye ekstra hadde det kostet Honda å gi den 4wd eller rwd? Hvorfor i alle dager gjør de ikke det, når de hadde beholdt alle dagens kjøpere og fått mange flere i tillegg?

Det hadde kostet dem rekorden rundt nordsløyfa for FWD  produksjons biler vertfall :p

• Liker 2
Skrevet

Kansje du finner noe statikk på Focus RS? Har jo alltid vært fwd men har nå 4x4 og er vel en bil i omtrent samme klasse.

Blir jo en del ekstra drivverk og vekt.

Skrevet

Det er noe jeg forventer når noen selger privat. At en forhandler prøver seg på dette er bare dårlig salesmanship.

Så du vil at forhandleren skal bare gi bort felgpakken gratis?  :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...