Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Gikk en kjempefin en her i Hokksund, dønn strøken med alle de rette modsa, dog i en 2.0TDi. Kona hans som kjørte den :p

Jeg holdt på å kjøpe en TTRS her for ikke så lenge siden, 2012-modell tror jeg det var, før folk sa at det er konebil. Akkurat den er jeg litt uenig i, er jo en R5 med 340+HK jo. Fant meg noe annet da, men likevel, det er litt synd at ikke en gang gromme biler slipper unna stigmaet. 

EDIT: Eksempel på "konebil" i følge mannen i gata:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100555387

 

og det er litt synd 

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. og 3. generasjon Audi TT syns jeg absolutt er snadder, når de kjører inn en aggressiv rekkefemmer med 340 hester på en så lett bil inn i mixen har en og en svært kjapp kapabel bil som høres ut som en mini lamborghini, en av de peneste motorlydene en får uten å ta stege opp til en V10 etter mine ører. Første generasjonen er jeg ingen fan av designmessi, men det er ikke fryktelig mye som henger igjen fra den i de neste to generasjonene. En stigma om at det er en konebil/frisørbil gjør jo det bare enda gøyere når en gruser det meste en møter på uansett. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir gal av dette Audi-speedometeret fra bilen postet over. Du har en stor strek og et stort tall på 50, 70 og 100. Mellom 50 og 70 er det tre dotter og et lite tall 60. Dermed 55, 60, 65. Blir 5 km/t per dott. Greit.

 

Mellom 70 og 100 er det også tre dotter, men nå er det jo hele 30 km/t i forskjell og ikke 20. Her går dottene fra å være 5 km/t per dott til 10 km/t per dott. Så det blir 75, 80 og 90 antar jeg. 80 er jo tross alt det lille tallet og antageligvis midterste dott.

 

For en som er vant med at skalaer mellom to tall er lineære ser dette helt feil ut. (Det er jo tross alt de store talla man ser på når man kaster blikket ned på speedometeret).

 

 

_957150774.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg blir gal av dette Audi-speedometeret fra bilen postet over. Du har en stor strek og et stort tall på 50, 70 og 100. Mellom 50 og 70 er det tre dotter og et lite tall 60. Dermed 55, 60, 65. Blir 5 km/t per dott. Greit.

 

Mellom 70 og 100 er det også tre dotter, men nå er det jo hele 30 km/t i forskjell og ikke 20. Her går dottene fra å være 5 km/t per dott til 10 km/t per dott. Så det blir 75, 80 og 90 antar jeg. 80 er jo tross alt det lille tallet og antageligvis midterste dott.

 

For en som er vant med at skalaer mellom to tall er lineære ser dette helt feil ut. (Det er jo tross alt de store talla man ser på når man kaster blikket ned på speedometeret).

 

 

_957150774.jpg

 

Bra Audi har skjerpa seg for det der ble jeg også helt forstyrret av.

 

large_A4_LIB_INT_07_21_9.jpg

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...