Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Det handler først og fremst om smak og behag, men jeg syns Richard Hammond (finner dessverre ikke kilde på det nå) sa noe som passet mitt syn på slike biler. Han mente en såkalt 'superbil' skal se ut som noe en tiåring har designet. Det skal se brutalt ut - det skal se ut som bilen kjører i 200 når den står parkert. Den skal ha karakter, noe jeg vil påstå de fleste moderne tyskere ikke har (finnes selvsagt unntak).

Men som sagt.. smak og behag

 

 

Nå satser jo ikke tyskerne spesielt mye på superbiler så ikke noe godt sammenlignings grunnlag. Nærmeste man kommer er vel Porsche. Audi, BMW og Mercedes går jo stortsett for byggekvalitet, luksus og sport over racing. Selv en splitter ny M5 blir jo en smule slapp i forhold til både P1 og 720s. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Porsche 918 er en av tidenes sykeste biler, og Bugatti og Lamborghini er jo eid av VAG-gruppen, så at tyskerne ikke satser på superbiler blir litt feil å si. Skjønt, "satser", superbiler er vel mer PR enn et satsingsområde som sådan.

Men såvidt jeg vet så blir både Bugatti og Lamborghini produsert i italia.

Blir jo litt som at jeg kjøper opp alle aksjene i for eksempel Lotus. Lotus blir jo ikke norsk selv om jeg eier 100% så lenge produksjonen fortsatt skjer på samme fabrikken med de samme ansatte. 

Lenke til kommentar

 

Feil felger, men ellers er alt riktig. Dtte er i hvertfall min drømmebil! (Kunne dog vært karbonlister inni.)

 

https://www.finn.no/102833726

Fin bil. Hvorfor er det "feil" felger? Syns de passet bilen godt jeg, og de var jo RS også :)
Joda, de kler bilen, men personlig ville jeg hatt originale 19" C5 RS6-felger. Disse hører egentlig til RS4 B7. Fine vinterfelger da. :) Endret av CFM
Lenke til kommentar
Folk har lov å prøve seg  :tease:
 
Hentet fra facebookgruppe
 
BMW 316i 116HK 2004
kr 120 000
 

Vurderes solgt!
Pris er satt av sentimental verdi. Kom med bud, skambud besvares ikke.
BMW E46 316i sedan, 2004 modell. (N46B18, 116HK)
114.000km på telleren. Neste EU er april 2019.
Jeg er eier nr 2 på denne bilen. Godt vedlikeholdt av forrige eier og veldig godt vedlikeholdt i mitt eie. Alle kvitteringer og historikk medfølger.
Er gjort diverse endringer og oppgradering på denne bilen, forsøker å få med alt under, men ta gjerne kontakt ved interesse så kanskje det dukker opp et par ting til ;)
Modifikasjoner: 
- Senket med luftfjæring fra TA Technix
- 3-eiket spesialsydd sportsratt m/multifunksjon
- Rennstahl girkule
- Nye lykter rundt hele bilen
- Bygget om til msport utvendig
- Sotede ruter
- Oppgradert stereo, alt i bil samt sub er fra Focal
- CSL karbon bagasjeluke
- Custom eksosanlegg
- Justerbare camberarmer bak (ikke montert, følger med)
- Justerbare camberplates foran (ikke montert, følger med)
- Japan Racing JR12 18x9 et25 & 18x10 et20
(Bilen har ettermontert brunt skinninteriør fra individual bil, dette vil ikke bli solgt med bilen. Ordinært sort stoffinteriør med sportstoler foran vil være montert i bil)
Kan også nevnes at bilen vant beste bags på StanceNorway sitt sensommer-treff sist helg.
Har også masse deler liggende som kan følge med ved et lite pålegg, alt etter hva som ønskes at skal være med.
Aner ikke hva jeg skal sette som pris på denne bilen, da det er lite å sammenligne med.
Ta gjerne kontakt på pm for en hyggelig bilprat.

 

 

 

r8LZM4Y.jpg

 

qgu1JI6.jpg

 

1bPD2ci.jpg

 

NepqdjI.jpg

 

 

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...