Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å nevne at bilen går godt selv i 120 km/t er jo ikke akkurat et godt tegn på at den iallefall ikke har vært grisekjørt. Latterlig annonse, lykke til med salget.

 

120km/t = grisekjøring? :p

 

Det er er flere land enn Norge som har større enn 100km/t som maks fartsgrense.

 

Det står i annonsen at den holder godt FREM til 120 km/t. Vet ikke hvordan det er med deg, men i mitt hode indikerer det til at han ikke akkurat stoppet når han nådde 120 km/t.

Lenke til kommentar

Det å nevne at bilen går godt selv i 120 km/t er jo ikke akkurat et godt tegn på at den iallefall ikke har vært grisekjørt. Latterlig annonse, lykke til med salget.

 

120km/t = grisekjøring? :p

 

Det er er flere land enn Norge som har større enn 100km/t som maks fartsgrense.

 

Det står i annonsen at den holder godt FREM til 120 km/t. Vet ikke hvordan det er med deg, men i mitt hode indikerer det til at han ikke akkurat stoppet når han nådde 120 km/t.

 

Jeg tror de fleste biler er konstruert til å ha en toppfart over 200 km/t. 120 km/t er ingenting tatt i den betraktning på hva som blir slitt. Det viktigste er vedlikeholdet etterpå. Men ja... jeg hadde ikke kjøpt bilen hvis jeg ikke kunnet skru bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste biler er konstruert til å ha en toppfart over 200 km/t. 120 km/t er ingenting tatt i den betraktning på hva som blir slitt. Det viktigste er vedlikeholdet etterpå. Men ja... jeg hadde ikke kjøpt bilen hvis jeg ikke kunnet skru bil.

Dragrace indikerer gjerne mer enn at man bare kjører fort en gang i blandt. Selv om jeg nesten daglig ligger i 120 på motorveiene her (fartsgrensen her er 120), så er det likevel noe helt annet.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29392784

 

Motor og girkasse virket helt fint. Ånei, vent litt ... Gjorde visst ikke det likevel.

Også selges den enten som hel delebil, eller i deler.. Hvor mange andre muligheter har man?

Hva er en geir-kasse?

 

 

Synd jeg ikke så annonsen før, hadde kjøpt bilen tvert.

Alt som er feil er at giroverføringa har hoppa av, det skjedde med flere av bilene vi hadde i Posten Norge AS.. :D

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29562232

HER ER DET LITT BIL IGJEN FOR DEN SOM FIKSER LITT SELV.

(hihi)

MYE NYTT I HJULOPPHENG NOEN RUST FLEKKER.BILEN HAR ET PROBLEM AT DEN STOPPER NÅR MAN HAR KJØRT EN STUND. STÅR LITT STARTER OPP OG KAN KJØRE IGJEN.DETTE FØLGER MED UTEN TILEGG I PRISEN EU OK TIL 03.12

/facepalm

 

 

edit: Skumleser de ikke iallefall en gang gjennom annonsene sine før de legger de ut?

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29392784

 

Motor og girkasse virket helt fint. Ånei, vent litt ... Gjorde visst ikke det likevel.

Også selges den enten som hel delebil, eller i deler.. Hvor mange andre muligheter har man?

Hva er en geir-kasse?

 

 

Synd jeg ikke så annonsen før, hadde kjøpt bilen tvert.

Alt som er feil er at giroverføringa har hoppa av, det skjedde med flere av bilene vi hadde i Posten Norge AS.. :D

kjøp den nå da, bilen er ikke solgt.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29392784

 

Motor og girkasse virket helt fint. Ånei, vent litt ... Gjorde visst ikke det likevel.

Også selges den enten som hel delebil, eller i deler.. Hvor mange andre muligheter har man?

Litt OT men så jeg bilen din med Åsane terminal i kveld? Var en blå w202 med slr turbin replika felger.

Nope :) Men takk for omtanken ;)

PS: Har nok ekte AMG-felger jeg :)

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...