Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normalt sett liker jeg showbiler men synes ikke den sorte stripa på panseret passet med airbrushinga bakpå og bagasjerommet var veldig slapt utført til og være i en rs6.

 

Jeg mener om man hadde fulgt akkurat samme oppskrifta på en firergolf gti hadde bilen blitt tøff, MEN når man først skal hore opp en rs6 bør man sette ambisjoene/idé'ene, budsjettet og gjennomføringen i minium samme skala som orginalbilen.

Og her synes jeg han har faila totalt, denne bilen er horet nedover og ikke opp.

 

 

Om man ser en RS6 showbil skal man tenke DÆVEN ikke "tja, hadde nok blitt smårøfft på en firergolf"

Lenke til kommentar

Tiende siffer i chassi er 7 så skal stemme det.

Du mener 07.04?

Opel har: Kode årsmodell: bokstav 8 fra høyre.

Chassinr:W0L0TGF357G090153

 

Sakset fra Wikipedia om Astra G

This car was offered in Central and Eastern Europe, as well as Turkey with the name Astra Classic II from 2004 to the end 2009.

Er et østblokk fenomen. Akkurat som Golf 1 som ble produsert i Sør-Afrika helt til 2010.

Endret av Abruzzi
Lenke til kommentar

Tiende siffer i chassi er 7 så skal stemme det.

Du mener 07.04?

Opel har: Kode årsmodell: bokstav 8 fra høyre.

Chassinr:W0L0TGF357G090153

 

Sakset fra Wikipedia om Astra G

This car was offered in Central and Eastern Europe, as well as Turkey with the name Astra Classic II from 2004 to the end 2009.

Er et østblokk fenomen. Akkurat som Golf 1 som ble produsert i Sør-Afrika helt til 2010.

 

 

Og her er mer info om en bils chassisnummer:

post-116700-0-08638100-1312802232_thumb.jpg

 

Kan legge til at bokstaven "Z" indikerer et ubrukt felt, f.eks Volkswagen har gjerne WV1ZZZ til å begynne med, Audi R8 har TRUZZZ osv..

 

Andre produsenter bruker "sine" vehicle description-felt til å beskrive utstyrsvariant, motor, girkasse osv..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...