Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Enig at det var en litt vel stor spoiler, men er virkelig en tøff bil. Og jeg er ingen Mercedes fan.

Det blir litt som Supra m/ Turbo (Mk4), en latterlig stor bro av en spoiler, men likevel blir bilen som en helhet regnet som supertøff.

Lenke til kommentar

Det er iallefall det jeg har opplært, men finner ikke noe som kan bekrefte det :hmm:

 

Et kupp (sett bortifra felgene) i mine øyne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29643208&UX_EL_c=car&counterId=6

 

Sånn rent annonsemessig er det jo litt artig at den er dekal-trimmet (han har montert på et fire-tall der tre-tallet skal stå, og jaggu ser det ikke litt skeivt ut også) og lagt champagneglass i oppbevaringsrommet i midtarmlenet bak. Såfremt du ikke har en integrert kjøler også så ser det bare latterlig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er iallefall det jeg har opplært, men finner ikke noe som kan bekrefte det :hmm:

 

Et kupp (sett bortifra felgene) i mine øyne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29643208&UX_EL_c=car&counterId=6

 

Sånn rent annonsemessig er det jo litt artig at den er dekal-trimmet (han har montert på et fire-tall der tre-tallet skal stå, og jaggu ser det ikke litt skeivt ut også) og lagt champagneglass i oppbevaringsrommet i midtarmlenet bak. Såfremt du ikke har en integrert kjøler også så ser det bare latterlig ut.

Ja, det var litt småplukk, helt enig.

Settene var f.eks. også slitt.

 

Men vist du fjerner dekalen og modell nummer, samt kaster champagneglassene og tar en shine på settene, så har du ikke brukt så altfor mye tid og penger og da sitter du igjen med noe helt annet enn det som ligger inne på finn med samme effekt(for å sammenligne det med noe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...