Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29336834

 

Kansje lurt å fjerne a.c.a.b merket før du skal selge bilen?

 

Hva betyr det egentlig? :p

 

Står for All Cops Are Bastards, orginalt fra en britisk punk/hardcore låt med samme navn.

Er han som selger en Gammel punker? kriminell? synes sånt gir litt feil signaler når man skal selge bil.

 

Edit: så at mange svarte før meg, så på forrige side :p

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Må ikke ta alle over en kam. Jeg kunne godt hatt et sånt merke på bilen og allikevel vært 100% ærlig når du kjøper bil av meg.

 

Men nå er ikke jeg som alle andre heller, da.. Dere er kanskje inne på noe :)

Det er litt av poenget mitt, hvorfor ha sånt på bilen sin når den skal selges når man vet hvordan signaler dette gir en potensiell kjøper, om jeg skulle velge mellom og kjøpe en bil utav to hvorav den ene hadde acab merke bakpå hadde jeg gått for den uten automatisk, uten og tenke meg om, og det tror ikke at jeg er alene om.

 

Edit: i mine øyne blir det noe det samme som og ha ett stort marihuana klistremerke i bakruta.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Nei det er stoff, ser det på detaljebildet av kontakten til sikkerhetsbeltet, samt at det ikke er skinn i dørtrekket.

At folk velger stoffseter på en slik bil er meg helt uforståelig.

 

Seteventilasjon er knall! En kamerat har det i S-klassen sin. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Men så får man jo også ventilasjon i setene nå for tiden, så det har kanskje blitt bedre.

 

Fun fact: På første generasjons Saab 9-5 (etter faceliften i 2002, riktignok) var skinnseter med ventilasjon mulig ekstrautstyr. I andre generasjons 9-5 er det ikke mulig å få dette ... Pussige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...