Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Er ikke mye å spotte i Oslo :p

Men en liten kjøretur utenfor Oslo ligger jo Autoxo

 

Der har dem mye kjekkt. Måtte innom og kikke da jeg var i Oslo for å handle bil (ikke hos dem da..bil i en noe rimligere prisklasse ja.)

 

Der stod det Porscher, Rolls, Lambo og diverse andre eksotiske bilmodeller. Tror nok det er en god del innom og kikker der ja hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble passert av en Mercedes Benz AMG GT S på Leangen i Trondheim. Herlig V8-lyd fra den og... Hørte den ekstremt godt også da jeg kjørte med Leaf'en til kona :-p

 

Er vel kanskje en av de finere sportsbilene som MB har laget. Ellers så så jeg jo Reitan sitt nye glis rulle i gatene i Trondheim. Mercedes Benz S500 Maybach. Ikke dum den heller dog det blir litt for glorete for min smak. Hadde utrolig lett regnummer og. VH79000 :-p Festa seg med en gang.

 

http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=VH79000

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Var på vei hjem til Lillehammer fra Kristiansund og så en McLaren SLR, hadde dessverre ikke noe kamera klart :p

Jeg har ikke så god kjennskap på GT og sportsbil så sorry feilen.

 

Så en SLR McLaren i Larvik for noen år tilbake. Sammen med en Ferrari av ukjent type. Litt av en duo.

Lenke til kommentar

Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der :)

 

Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live..post-95668-0-08108700-1469653094_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...