Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Clio V6 Sport er rett og slett sykt kul.

Etter ett kjapt søk på finn må jeg si disse bilene er ekstremt dyre! Fort 40x prisen på en tilsvarende clio bare uten V6?

m

 

Clio i vanlig utgave har en kjip frontmontert motor og forhjulsdrift..

Clioen avbildet har en midtmontert v6 og bakhjulsdrift..

Den er verdt minst 40x en vanlig clio også.

 

 

rart hvordan folk verdisetter ting, men for all del det er ikke mine penger. 

 

Det er ikke rart i det hele tatt, spør du meg. Dette er en veldig spesiell bil, som sikkert vil stige noe i verdi i årene som kommer. Eks. en standard Ferrari er ikke et samleobjekt før bilen er minst 30 år gammel.

Lenke til kommentar

Bra valg av fagrer, må jeg si.

 

Er det noen som vet om noen bra spottesteder i LA sånn unntatt det selvfølgelige som å tråkke opp Rodeo Drive, loke rundt i Bel Air og Beverly Park? Det er intet mindre enn tre uker til avreise for min del og jeg kommer nok til å ta noen bilder dersom anledningen byr seg.

Rodeo Drive som du skriver, det er et selvskrevent sted for å få med seg mye rå biler.. Det pleier også alltid å stå mye fett utenfor eller rundt Beverly Wilshire hotellet i krysset Rodeo Drive / Wilshire .

 

Petersen museumet er også et fint sted, dem har mye gromt!

Kjører man litt langs PCH får man også med seg mye feite biler, samt områdene i og rundt Malibu. Beverly Hills er jo også en selvfølge, litt "lite" rått så se om man kjører litt i boligområdene der, men tror de med de feteste bilene bor i de områdene de fleste ikke kommer inn.

 

Sunset og Hollywood BLVD ser man også mye bra, der har jeg møtt både Veyron`s og Enzo selv :)

Lenke til kommentar

 

Bra valg av fagrer, må jeg si.

 

Er det noen som vet om noen bra spottesteder i LA sånn unntatt det selvfølgelige som å tråkke opp Rodeo Drive, loke rundt i Bel Air og Beverly Park? Det er intet mindre enn tre uker til avreise for min del og jeg kommer nok til å ta noen bilder dersom anledningen byr seg.

Rodeo Drive som du skriver, det er et selvskrevent sted for å få med seg mye rå biler.. Det pleier også alltid å stå mye fett utenfor eller rundt Beverly Wilshire hotellet i krysset Rodeo Drive / Wilshire .

 

Petersen museumet er også et fint sted, dem har mye gromt!

Kjører man litt langs PCH får man også med seg mye feite biler, samt områdene i og rundt Malibu. Beverly Hills er jo også en selvfølge, litt "lite" rått så se om man kjører litt i boligområdene der, men tror de med de feteste bilene bor i de områdene de fleste ikke kommer inn.

 

Sunset og Hollywood BLVD ser man også mye bra, der har jeg møtt både Veyron`s og Enzo selv :)

Takker for tips.

Lenke til kommentar

Ikke helt en superbil som enkelte av dere spotter, men så det som ha vært Volvo S90 i går. Snasn kjerre.

 

Også har en i nabolaget kjøpt seg en eller annen variant av AC Cobra. Buldrer godt når han gir på.

Går flere S90 her i Trondheim. Har også sett en V90 her om dagen, men mistenker det henger sammen med at volvo hadde roadshow her denne uken.

 

Men begynner å mistenke at mercedes benz amg gt(s) vokser på trær her... Sett tre forskjellige på kort tid nå. Utrolig lekker å se og høre på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ikke helt en superbil som enkelte av dere spotter, men så det som ha vært Volvo S90 i går. Snasn kjerre.

 

Også har en i nabolaget kjøpt seg en eller annen variant av AC Cobra. Buldrer godt når han gir på.

Mikkel Christiansen kanskje? Drammen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...