Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der :)

 

Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. IMG_20160726_143814.jpg

Jeg så også en X P90D i Sandnes i går. Tydeligvis begynner de bilene med høyest utstyrsgrad å komme til Norge. Pent syn :)

Lenke til kommentar

 

Så en Norsk Tesla Model X i Hjørring i går, matt svart.. Tøffe biler det der :)

 

Også sett en ny RS6 + en Ny M6 i Aalborg, samt har møtt på en BMW 3serie stasjonsvogn i Electric Lime farge, den fargen var vanvittig rå! Ikke fått tatt noe bilde av det men damn, den gjorde seg i levende live.. IMG_20160726_143814.jpg

Jeg så også en X P90D i Sandnes i går. Tydeligvis begynner de bilene med høyest utstyrsgrad å komme til Norge. Pent syn :)

 

 

Det kommer også biler med "lavere" utstyrsnivå nå :) Står ett lass av de på kaien i Drammen. 

Lenke til kommentar

Vil egentlig påstå at Model X ser helt forferdelig ut. Ser ut som om de brukte 5 minutter på å strekke Model S i Photoshop..

 

Det er ganske naturlig at de brukte formen til model S da den er perfekt for elbil, model 3 har også samme formen og for samme grunn. 

 

Men den er ikke veldig pen, men som suv er den penere enn de fleste, synes jeg. 

Lenke til kommentar

Da Model S kom synes jeg det var et spennende design. men kombinert med at Model S står overalt samt at designet fort ble "gammelt" så synes jeg de kunne tatt i litt mer og gjort det skarpere. Model 3 er jo ihvertfall en liten evolusjon av S-designet, men X synes jeg ble for likt.

 

Lå forresten bak den matt grå FF'en på Ring 3 i går. Herlig lyd!!

 

I morges lå jeg bak en lav, bred, gul sak - ikke sikker på hva det var for noe, men den dro raskt fra meg. Den hadde sentrert dobbel eksos, fire små runde baklykter, design fra 90-tallet,. Drit at jeg ikke tok reg nummeret...

Lenke til kommentar

Da Model S kom synes jeg det var et spennende design. men kombinert med at Model S står overalt samt at designet fort ble "gammelt" så synes jeg de kunne tatt i litt mer og gjort det skarpere. Model 3 er jo ihvertfall en liten evolusjon av S-designet, men X synes jeg ble for likt.

 

 

Det er effektivitet som står i fokus hos Tesla, derfor blir det ikke rare endringene. Den nye fronten har dog bedre drag c. så de har fått en liten justering i design og en forbedring i effektivitet. Helt topp :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...