Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Christian ryker. Har ikke lyst til å se skuffede deltagere i siste episode eller etter Farmen en gang til. De ble jo gnaske skuffa når de fikk vite at Mikkel hadde lurt unna en god del mat sammen med noen andre folk. Men, det er jo som mange sier "bare et spill". Så vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Han der jævelen (har ikke satt meg inn i noen spesielle navn enda) som går og later som at hånden hans er ødelagt og stjeler mat bør jo bare sendes rett hjem for å legge seg. Irriterende vesen til de grader. Alt det maset om at det er et spill og blabla er jo bare bullshit, i begynnelsen handler jo alt om samarbeid så de skal få de pengene. Når det nærmer seg slutten kan man heller begynne å spille spillet, men inntil da bør man bare gjøre alt for at alle skal trives og gjensidig fra de andre. Dumme folk.

 

 

Og ho derre "Hei-jeg-tror-jeg-er-mc-rype"-kjerringa kan også gå og legge seg. 40 års krise på kjerringer tar seg ikke godt ut uavhengig om hva barnebarnet hennes synes om motorsykkelen hennes. Haha, latterlig.

 

 

Uansett, det er underholdning.

Lenke til kommentar
Han der jævelen (har ikke satt meg inn i noen spesielle navn enda) som går og later som at hånden hans er ødelagt og stjeler mat bør jo bare sendes rett hjem for å legge seg. Irriterende vesen til de grader. Alt det maset om at det er et spill og blabla er jo bare bullshit, i begynnelsen handler jo alt om samarbeid så de skal få de pengene. Når det nærmer seg slutten kan man heller begynne å spille spillet, men inntil da bør man bare gjøre alt for at alle skal trives og gjensidig fra de andre. Dumme folk.

 

Christian heter han, å helt enig få han ut!!

 

Disgusting fyr ass :thumbdown:

Lenke til kommentar
Håper Christian ryker. Har ikke lyst til å se skuffede deltagere i siste episode eller etter Farmen en gang til. De ble jo gnaske skuffa når de fikk vite at Mikkel hadde lurt unna en god del mat sammen med noen andre folk. Men, det er jo som mange sier "bare et spill". Så vi får se hva som skjer.

Jeg vil si at Mikkel vant fear and square, han jobba for laget, skaffa seg tiltro, og han skaffa seg litt ekstra energi :)

Lenke til kommentar

Co-sign på greiene med Mikkel, han visste når han skulle begynne å raise bets og spille spillet. Samtidig som han gjorde sitt og prøvde å yte sitt beste til bidraget på gården. Christian er langt ifra noe tv-personlighet, han har hverken gode eller underholdende innspill. Få han ut spør du meg.

 

 

Ho yngste av de som er på storbondehuset nå er pretty nice btw, haha.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært morro med et slags kjendis-farmen,med deltakere som for eksempel Jens Stoltenberg,Siv Jensen,Lene Alexandra,Alex Rosèn,Pia Haraldsen,Otto Jespersen,Tone Damli Aaberget,Rune Rudberg.

 

Lufter bare en sprø idè jeg kom over :D

 

Personlig likte jeg farmen 2003 best :)

Endret av OJ_Sledge
Lenke til kommentar

:) Synes det er kos med Farmen jeg. Elsker og se andre blottlegge sin personlighet 100% . Med så mange sterke personligheter må det bare bli krangel og ugang. Noe som også er Farmen sin profil

 

Det er herlig og se mennesker forfalle på bare noen uker. Kiloene raser av deltagerne og humøret skifter like fort som kua skal melkes :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...