Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dei først tar seg bryet med å lage ei låt til eit spel som Rock Band eller Guitar Hero så synest eg det bør være meir enn det der ja. Nærmaste du kjem noko snt på GH3 må vel bli Murloc-saken frå WoW, men den er meir som ei låt og er litt å spele på.

 

Dei bør halde seg for gode til å kaste inn den slags til eit spel som i utgangspunktet leverer ganske bra. Eg ville helst sett at dei ikkje gav den ut.

 

Om eg klager på snø? Ja det skal være sant og visst. På fjellet er det kjempegreier med snø, men i låglandet kan eg fint klare meg utan.

Lenke til kommentar

Eg har akkurat spelt den kjedeligaste låta noko gong på RB eller GH. Beastie Boys So Watchawant eller noko sånt. Herregud for noko møl.

 

Går det forresten ikkje an å spele gjennom RB2-lista som på GH eller RB1? Det konsertgreiene og setlistopplegget er jo heilt bak mål. Eg vil spele gjennom alt, ha oversikt over korleis eg presterte og etterpå spele om igjen dei som var artige. Er jo totalt kaos sånn som det er no. Quick play er eit alternativ, men eg vil ha det på min brukar.

 

Green Grass er utvilsomt den tøffaste RB-låta så langt. Klarte den endeleg utan SP i dag. Kva kalles forresten det på RB?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Fy faen Zeph, slutt å vær så jævlig GH-fanboy...

 

Jeg liker dårligere GH:WT opplegget, der du må spille alle sangene i 3, 4 eller 5 tiers. I Rock Band 2 har du litt valgfriet, du må ikke spille alle sangene, du må bare få nok stjerner.

 

Vil du spille alle sangene, så gjør du det i Quick Plawy, det blir fortsatt på din "brukar".

Lenke til kommentar

Korleis kan du skippe nokon? Eg må jo spele dei same om att og om att skal eg kome vidare.

I Quick Play går det på Xbox-brukaren, den er felles for fleire.

 

Og vær så snill, ikkje kom med sånne tarvelege og flåsete slengkommentarer, må da for pokker være lov å ha mine eigne meiningar vel? Eg sa jo akkurat at inntil no har GH3 hadde den dårlegaste låta.

Skal eg liksom halle deg ein jævla RB-fanboy fordi du ikkje liker GH:WT-opplegget? :nei:

 

Eg har ikkje sjans på dei kjappaste soloane på RB, det står alt for tett, er umogeleg å sjå kva som kjem først og sist. :p

Det hjalp med Breakneck speed, men i soloen til f.eks. Sleepwalker går det så styggfort og notane kjem så styggtett at det blir berre rot. På GH3 var det litt sånne tilstander på Solo Q i TDWTG, men det var framleis mogeleg å lese. Eg håpar på ein forbetra versjon av Breakneck til neste RB. Sjølvsagt håpar eg alltid på runde notar og noko som gjer det lettare å identifisere HO/PO, men det skjer vel neppe. Formen på notane har nok litt å seie. Eg skal ta bilete av både GH3 og RB2 for å samanlikne.

Lenke til kommentar

Vi må bare leve med det, eller rett og slett overskygge han. :)

 

Nei må si jeg liker RB bedre på det viset. Plutselig kan jeg kjøre til en QOTSA setlist i World Tour. Noe jeg for det første ikke får til Gh4(opplagt, de har ikke noe QOTSA DLC!), og for det andre så får jeg ikke tjent inn penger og fans(nei vent, GH4 har ikke det heller) på å spille DLC(hvis ikke du får penger av "Book Your Own Gig" da).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Overskygg så mykje du vil, eg kjem ikkje til å stoppe å poste av den grunn. Eg er oppriktig interessert i desse spela, eg har GH2, GH3, GH:WT, RB1 og RB2 samt at eg har runda GH:A, som var skuffande. Det må vel være lov å ha sine meiningar om saker og ting. RB gjer veldig mykje bra, GH gjer mykje bra, men ingen av dei er perfekt. For mange er det små detaljar, for meg er det grunnprinsippene som er så viktige. Problemet er at alle tar det som eit personleg angrep kvar gong eg kritiserer noko ved Rock Band. Det fundamentale som er feil i konsollkrigen og for så vidt, at kritikk retta mot ein konsoll blir oppfatta som eit angrep.

 

No har eg ikkje prøvd GH:WT så mykje (merkeleg for ein GH-fanboy, men ok), men eg meiner du kunne lage dine eigne setlister. Sjølvsagt blir det vanskeleg med QOTSA når GH:WT ikkje har QOTSA-DLC, men eg ser ikkje heilt kva du vil fram til.

 

Penge- og fanssystemet synest eg dei kunne droppa, det fungerte fint som det var på RB1. Men det er sjølvsagt opp til kvar enkelt, eg er ikkje interessert i å ha ein masse konserter, kjøpe meg dilldall og få fans. Nokre tøffe klede samt gitarer er heilt greit, men ut over det har eg ikkje behov for meir enn å spele låtene.

 

GH3 er framleis favoritten, hadde HO/PO-timingvindauga vore tettare så hadde det vore eit perfekt spel. Gameplay, vinkel på halsen, farge og mønster på halsen, distraherande faktorar frå bakgrunnen, endring av hals ved bruk av Star Power/Overdrive, Hyperspeed/Breakneck er alle faktorar som er viktige. Det fine med GH3 er at så lenge du ikkje bruker SP så er notane alltid i riktig farge, det er først når du aktiverer det at dei blir blå. Eg såg helst at dei hadde sin farge heile tida, det gjer det lettare å lese. På RB er Overdrive-rekkene kvite, då blir det vanskelegare å spele dei delane når det går fort utan at du får noko igjen for det. På GH3 så må du aktivere SP for å få blå notar, og då blir det sjølvsagt lettare.

 

Likevel er det betre enn RB der du får ein gul grafikk på halsen. Det kan til tider være ganske forstyrrande. Eg har og lagt merke til (ikkje så vanskeleg) at halsen er gjennomsiktig. No er det dårlig med husken på korleis det er i GH3, men det er iallefall ikkje noko optimalt. Halsen bør være solid om eg kan kalle det det. At halsen kun har ein farge på RB er positivt, på GH3 er den forskjellig frå karakter til karakter. Mykje av grunnen til at eg brukar Judy der, ho har ein ganske mørk hals med lite mønster.

 

På GH:A irriterte eg meg veldig på akkurat det der. Når du spelte Aerosmith-låter skulle sjølvsagt Aerosmith-bandet fronte scenen, sjølvsagt hadde dei sin eigen gitar med eit håplaust motiv. Mørkt og lyst om kvarandre, nokre totempler meiner eg det var.

 

Eg er spent på kor kjapt GH:WT er, meiner det var litt treigare enn GH3 etter det eg hugsa. Eit positivt punkt for GH3, det var veldig kjapt. Når eg trykker start så er menyen der med ein gang. Skal eg inn i Practice så går det og veldig kjapt. På RB tar dette lengre tid. Det positive med RB er at du kan bestemme meir nøyaktig kva du vil prøve på, endre fart i fart samt at det går i ein loop.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med noen av spillene, er at jeg ikke kan invitere en venn hjem og spille de låtene vi vil. Jeg må låse de opp i Carrer. Det er utrolig irriterende å pløye seg igjennom mange kjedelige låter bare for å få tak i godbitene. Greit at man har fremdrift i Carrer, men i Quick Play kunne alt vært låst opp fra starten av.

 

Zeph, den "grafikken på halsen" er "highwayen". Jeg synes også at det er irriterende. Jeg vil bare ha en highway som er lett å lese noter på, og når de skal kødde med farger og mønster og alt mulig tull på den, så blir alt håpløst...

 

Og jeg er uenig med deg i at Aerosmith var et dårlig Guitar Hero spill, det var jo heller en god tilleggspakke. Jeg gleder meg allerede til GH:Metallica, jeg tror at det blir kjempe gøy.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker med noen av spillene, er at jeg ikke kan invitere en venn hjem og spille de låtene vi vil. Jeg må låse de opp i Carrer. Det er utrolig irriterende å pløye seg igjennom mange kjedelige låter bare for å få tak i godbitene. Greit at man har fremdrift i Carrer, men i Quick Play kunne alt vært låst opp fra starten av.

Du finner cheats på nettet som gjør at du får alle sangene i quick-play.

Lenke til kommentar
Og jeg er uenig med deg i at Aerosmith var et dårlig Guitar Hero spill, det var jo heller en god tilleggspakke. Jeg gleder meg allerede til GH:Metallica, jeg tror at det blir kjempe gøy.

Eg synest låtene var keisamme, etter ein gjennomgang var det kun guitar battle eg følte for å spele om att. Spelet var greit nok, men det blir betre med Metallica, då får me litt skikkeleg musikk.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker med noen av spillene, er at jeg ikke kan invitere en venn hjem og spille de låtene vi vil. Jeg må låse de opp i Carrer. Det er utrolig irriterende å pløye seg igjennom mange kjedelige låter bare for å få tak i godbitene. Greit at man har fremdrift i Carrer, men i Quick Play kunne alt vært låst opp fra starten av.

Du finner cheats på nettet som gjør at du får alle sangene i quick-play.

Kan jeg fortsatt låse opp achievements etter jeg har brukt cheats da?

 

Og jeg er uenig med deg i at Aerosmith var et dårlig Guitar Hero spill, det var jo heller en god tilleggspakke. Jeg gleder meg allerede til GH:Metallica, jeg tror at det blir kjempe gøy.

Eg synest låtene var keisamme, etter ein gjennomgang var det kun guitar battle eg følte for å spele om att. Spelet var greit nok, men det blir betre med Metallica, då får me litt skikkeleg musikk.

Vel, sangene er og blir en smakssak. Hvis man ikke liker Aerosmith så kjøper man jo ikke et spill hvor rundt 90% av sangene er Aerosmith sanger. Du kjøper ikke en Aerosmith CD med mindre du liker dem. Jeg synes det var et bra spill, og gode sanger. Etter å ha spilt spillet lastet jeg ned mye ny musikk, som jeg nå hører på av og til. Men jeg gleder meg også noe vilt til Metallica. Det blir rått! :D Lurer bare på om det blir basert på GH:WT (med trommer og mic) eller på GH3. Regner med at det blir GH3, for jeg tror at det med fullt band bare var en ting de gjør en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...