Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg grønn over disse flinkiss-bass-slagene til tider ass. Noen sanger rett og slett bare kjedelige pga de. Det er ikke det at det er noe spesielt vanskelig rytme, bare at det er helt umulig å ta de på den jævla ræva pedalen.

 

Fremdeles ingen som har skaffet seg "Ion drum rocker" eller "Destroyer pedal" ?

Lenke til kommentar
Irriterer meg grønn over disse flinkiss-bass-slagene til tider ass. Noen sanger rett og slett bare kjedelige pga de. Det er ikke det at det er noe spesielt vanskelig rytme, bare at det er helt umulig å ta de på den jævla ræva pedalen.

 

Fremdeles ingen som har skaffet seg "Ion drum rocker" eller "Destroyer pedal" ?

Jeg har pedalen fra Drum rocker på Rock band 1 kitet mitt. Har nettopp ødelagt to pader, men siden drum rocker ikke er tilgjengelig til PS3 atm ble det kun å skifte de. Neste gang blir det nok ION på meg.

Lenke til kommentar
Irriterer meg grønn over disse flinkiss-bass-slagene til tider ass. Noen sanger rett og slett bare kjedelige pga de. Det er ikke det at det er noe spesielt vanskelig rytme, bare at det er helt umulig å ta de på den jævla ræva pedalen.

 

Fremdeles ingen som har skaffet seg "Ion drum rocker" eller "Destroyer pedal" ?

Jeg har pedalen fra Drum rocker på Rock band 1 kitet mitt. Har nettopp ødelagt to pader, men siden drum rocker ikke er tilgjengelig til PS3 atm ble det kun å skifte de. Neste gang blir det nok ION på meg.

uh ok et par spørsmål :p

 

1. Hvordan har du fått tak i bare pedalen til ion drum rocker settet?

2. Hvordan har du klart å få koblet den til? Må ikke den plugges i den styringskonsollsaken, med egen plugg ala vanlige sånn moduler for midi og lignende?

Lenke til kommentar
Irriterer meg grønn over disse flinkiss-bass-slagene til tider ass. Noen sanger rett og slett bare kjedelige pga de. Det er ikke det at det er noe spesielt vanskelig rytme, bare at det er helt umulig å ta de på den jævla ræva pedalen.

 

Fremdeles ingen som har skaffet seg "Ion drum rocker" eller "Destroyer pedal" ?

Jeg har pedalen fra Drum rocker på Rock band 1 kitet mitt. Har nettopp ødelagt to pader, men siden drum rocker ikke er tilgjengelig til PS3 atm ble det kun å skifte de. Neste gang blir det nok ION på meg.

uh ok et par spørsmål :p

 

1. Hvordan har du fått tak i bare pedalen til ion drum rocker settet?

2. Hvordan har du klart å få koblet den til? Må ikke den plugges i den styringskonsollsaken, med egen plugg ala vanlige sånn moduler for midi og lignende?

Ebay:)

Er stadardkobling, mener det er en 6.3mm-plugg på pedalen, og følger med en kabel som går fra den til trommetsettet. Funker veldig bra. Veldig lite motstand og veldig følsom i forhold til en vanlig trommepedal, men det gjør det mye lettere på raskere basstrommerytmer.

Lenke til kommentar

Aldri spilt rock band selv, men gleder meg til rock band 2. Bra låtvalg og track packs. Håper bare at jeg finner noen som vil låne meg rock band 1 discen sin, så jeg kan hive over musikken.

 

Edit: Kjedelig å bruke 400kr + for å få tak i sangene

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Fabelaktig, då kan eg legge over alle og spele med Breakneck på RB2. Då blir det noko anna med Green Grass and High Tides. Har klart den, men antar det vil gå betrakteleg betre med Breakneck.

 

Fysj å fysj. RB1 er håplaust utan Breakneck speed. Yngwie-låtene, Ride The Lightning, Snow, Aestethics of Hate. Det står så tett, og med rektangulære former er det håplaust å sjå kva som er først og sist. Det er lettare å lese utan HS på GH3.

 

Edit2: Herregud så bortkasta Charlene-låta var. Den var riktignok gratis, men likevel, det bør være litt utfordring. Varte kanskje 45 ekundar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...