Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei folkens.

 

Jeg er ganske sikker på at jeg så RB2 (kun spillet) til PS3 i butikkene for en stund tilbake, men nå finner jeg det ikke noe sted. Vennene mine sier at jeg må ha drømt det og/eller at jeg er gal.

Kan noen her bekrefte at RB2 til PS3 faktisk ER utgitt, og eventuelt hvilke butikker i Bergen/Åsane som har spillet?

Lenke til kommentar
Hei hei folkens.

 

Jeg er ganske sikker på at jeg så RB2 (kun spillet) til PS3 i butikkene for en stund tilbake, men nå finner jeg det ikke noe sted. Vennene mine sier at jeg må ha drømt det og/eller at jeg er gal.

Kan noen her bekrefte at RB2 til PS3 faktisk ER utgitt, og eventuelt hvilke butikker i Bergen/Åsane som har spillet?

Du er nok gal :) Spillet har ikke kommet på PS3. Release date for det i europa er så langt uvisst.

 

Edit: Mulig du så coveret under "pre order" i en butikk.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Hei hei folkens.

 

Jeg er ganske sikker på at jeg så RB2 (kun spillet) til PS3 i butikkene for en stund tilbake, men nå finner jeg det ikke noe sted. Vennene mine sier at jeg må ha drømt det og/eller at jeg er gal.

Kan noen her bekrefte at RB2 til PS3 faktisk ER utgitt, og eventuelt hvilke butikker i Bergen/Åsane som har spillet?

Du er nok gal :) Spillet har ikke kommet på PS3. Release date for det i europa er så langt uvisst.

Please say ya fuckin' with me niggah.

Nå vurderer jeg frivillig innleggelse på Sandviken Sykehus, for jeg er hellig overbevist om at jeg så det i spillhyllene på Play.com (Galleriet) for ca. en måneds tid tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...