Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Se på låtvalget og hva du liker. Hvis du har PS3 eller 360 får du også en stor andel av RB1 låtene over til 2`ern for en liten slant i tillegg.

 

Jeg selv liker jeg selv RB2 litt mer på grunn av låtutvalget, ikke så mye irritasjonsmomenter som GH3/GH4 har i bakgrunnen og på grunn DLC`et til Rockband er større og egentlig bedre vil jeg si.

 

Men det er smak og behag. Jeg skal ha meg begge to spillene RB2 og GH4 men jeg må si Guitar Hero ikke er en storfavoritt. GH4 er hovedsakelig for de låtene fra Tool og sånt.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat nå florerer det med AC/DC track-packs til Xbox 360 på eBay (og PS3 for de som bruker det). Det er klart at selve platen ikke vil fungere på en umoddet PAL Xbox. Men de som kjøper spillet får med en kode som gjør at de kan laste ned alle sangene via DLC og rett inn på harddisken.

 

Såvidt jeg har lest meg frem til kan vi her i europa kjøpe en slik NTSC kode og kjøre den på vår PAL versjon, dermed hente ned alle sangene til harddisken uten å måtte ha dvd'en.

 

Noen som kan bekrefte at det funker før jeg kjøper fra eBay og ber selger kaste dvd'en og kun sende meg koden på mail ?

 

dette lurer jeg og på... har vurdert å kjøpe kode fra ebay.

Eller er det kanskje slik at det er noe ala rb1 der man må ha disken i for å kopiere sangene.

Endret av Bareola
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt RB2 i dag? Ser på førstesida til gamer.no og releaselista på spaceworld.no at det har release i dag (20.11). Jeg forhåndsbestilte spillet på min lokale SW butikk på mandag, med beskjed om å komme å hente det torsdag. men i dag får jeg klar beskjed om at det kommer ut først i morgen?! kunderep. hos sw sentralt sier bare at "her må det ha skjedd en glipp[...]", ingen beklagelse eller forståelse. Er tross alt en times kjøring t/r hver gang jeg drar på sw.

Lenke til kommentar

Det er jeg absolutt ikke enig i. jeg synes knappene er langt mer behagelige enn på noen av gitarene for guitar hero (kanskje med unntak av den nyeste, siden jeg ikke har prøvd den) - og strummeren er LANGT mer realistisk enn den på les paulen eller xplorern. Kan jo omtrent spille som om jeg spiller med plekter på den, så det gjør meg langt mer nøyaktig og mye raskere enn noen gang tidligere.

Lenke til kommentar
Akkurat nå florerer det med AC/DC track-packs til Xbox 360 på eBay (og PS3 for de som bruker det). Det er klart at selve platen ikke vil fungere på en umoddet PAL Xbox. Men de som kjøper spillet får med en kode som gjør at de kan laste ned alle sangene via DLC og rett inn på harddisken.

 

Såvidt jeg har lest meg frem til kan vi her i europa kjøpe en slik NTSC kode og kjøre den på vår PAL versjon, dermed hente ned alle sangene til harddisken uten å måtte ha dvd'en.

 

Noen som kan bekrefte at det funker før jeg kjøper fra eBay og ber selger kaste dvd'en og kun sende meg koden på mail ?

 

dette lurer jeg og på... har vurdert å kjøpe kode fra ebay.

Eller er det kanskje slik at det er noe ala rb1 der man må ha disken i for å kopiere sangene.

 

Finnes endel posts på Rock Band forumet om dette. Såvidt jeg har lest ble konklusjonen at man måtte ha dvd'en for å kopiere inn på harddisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...