Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant eit artig The Big Bang Theory-bilete med Rock Band:

 

NB! Stort bilete, 2500x1667 pixler.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Season-2-Promo-Pic-the-big-bang-theory-2847657-2500-1667.jpg

 

Hadde personen brukt 5min ekstra på dypetsinga i Photoshop kunne det sikkert sett LITT ekte ut også :)

ekte? på hvilken måte er det uekte?

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg også mente, jeg synes det var et særdeles bra "photoshop" om det ikke skulle være ekte med tanke på at det er en lyskaster bak som gir et ganske tydelig lysfall, og siden det tross alt er fra Big Bang-settet... Og med tanke på at de opptil flere ganger har vist Big Bang folka spille tv-spill (Halo 3 eksempelvis) så synes jeg egentlig ikke at det var noe som helst som tilsa at bildet skulle være uekte.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som noen har nevnt det her, men her er hvertfall nytt dlc som kommer imorgen.

 

Soundgarden Singles:

Jesus Christ Pose

Preety Noose

 

Lamb of God- Laid To Rest

 

Yngwie Malmsteen Pack 01

Red Devil

Damnation Game

Caprici Di Diablo

 

The Kilers Pack 01

Spaceman

Mr. Brightside

Smile Like You Mean It

 

 

Fantastisk uke spør du meg:D

Lenke til kommentar

Yeah! Får Rockband 2 i morra, og hva er DLC denne uka? Ja, The Killers for faen!

 

Satt å tenkte her forrige uke at jeg gjerne ville hatt The Killers som DLC men nei det kom nok aldri til å skje(inntil nå). Synes The Killers er poprock som passer veldig til Rockband. Nå mangler vi bare litt mer Bad Religion og Turboneger som DLC så er jeg i himmelen. Kanskje noe Beck, mer NIN eller QOTSA og noe DLC pakke av Rage Against The Machines.

Lenke til kommentar
Kan noen klarne opp i et par ting for meg (rock band 2):

 

Hvordan spiller man slik at man blir ranka og kommer på lista på xbox live? Må man ha gold medlemskap?

Er alle sangene unlocka for quickplay når man starter for første gang eller må de spilles frem? Jeg skjønner ikke den her solo tour saken

HALP!

 

Sangene må låses opp gjennom tour eller challanges (eller man kan benytte seg av en kode som låser opp alle sangene. Her er google din venn).

Lenke til kommentar
Kan noen klarne opp i et par ting for meg (rock band 2):

 

Hvordan spiller man slik at man blir ranka og kommer på lista på xbox live? Må man ha gold medlemskap?

Er alle sangene unlocka for quickplay når man starter for første gang eller må de spilles frem? Jeg skjønner ikke den her solo tour saken

HALP!

 

Sangene må låses opp gjennom tour eller challanges (eller man kan benytte seg av en kode som låser opp alle sangene. Her er google din venn).

Takker, men hva med scores online mon tro

Lenke til kommentar

Har spilt GH4:WT siden launch, og kan si av erfaring at Rock Band er mye morsommere. Er liksom mer "rewarding". "World Tour" (SP-delen) i GH4 er jo en spøk! Føler ikke at jeg er med på noe stort ved å spille gigs som jeg finner på plakater, mens i RB (som jeg spilte mye hos en kamerat i sommer) så reiser man verden rundt og får masse mer tilbake!

 

Imorgen får jeg flere instrumenter, så ska se om det er mer givende å spille band på GH4. Men instrument-spill er utrolig gøy uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...