Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Utfra det som er postet her og det som står i linken Tjohei postet så kan utstyret brukes fritt mellom GH og Rock Band med både PS3 og X360. Ifølge linken kan ikke trommene for GH brukes med Rock Band, men Rock Band trommene kan brukes sammen med GH.

 

Da er det bare og kjøpe inn GH og Rock Band (og vente på utstyret) for min del hvertfall.

 

Takk for hjelpen Tjohei og WorThy :thumbup:

 

Ikke noe problem, hadde jeg bare kunnet fått endre førsteposten kunne jeg ha lagt alt av slik informasjon der, men men :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utfra det som er postet her og det som står i linken Tjohei postet så kan utstyret brukes fritt mellom GH og Rock Band med både PS3 og X360. Ifølge linken kan ikke trommene for GH brukes med Rock Band, men Rock Band trommene kan brukes sammen med GH.

Det var skuffande ja, PS3-eigarane må nok ein gang lide på grunn av dette. Sony gjekk ut og sa at dei skulle sikre seg at alt var kompatibelt fram og tilbake, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Det var skuffande ja, PS3-eigarane må nok ein gang lide på grunn av dette. Sony gjekk ut og sa at dei skulle sikre seg at alt var kompatibelt fram og tilbake, men den gang ei.

 

Det er veldig skuffende. Når utviklerne gjør det mulig og bruke utstyret på tvers av spillene, det funker jo på X360, burde det også være mulig at det skal fungere på PS3 også.

 

Jeg håper de gjør det mulig via en patch eller no slikt. Det er et stort minus som de i værste fall (for dem) mister kjøpere på.

Lenke til kommentar

Sorry men sendte mail for 2-3 dager siden å ikke fått svar, går vel litt treigt om dagen akkurat som en annen mail jeg sendte før Gears 2 kom ut.

 

Hva er best på å sende ut sånn at man har det på release av Platekompaniet og CDON? Platekompaniet vet jeg er flinke på å sende cder ut i tide, men CDON har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Sorry men sendte mail for 2-3 dager siden å ikke fått svar, går vel litt treigt om dagen akkurat som en annen mail jeg sendte før Gears 2 kom ut.

 

Beklager om jeg hørtes grinete ut. Var ikke meningen. Det var bare et forslag :)

 

Men det hadde du tenkt på allerede. Dumt at du ikke har fått svar. sløvt av dem og ikke svare. Men selger ikke dem spillet er det mange andre nettbutikker som vil selge det. Om dem selger det billigere eller dyrere vet jeg ikke da.

Lenke til kommentar
Nei, var ikke sånn ment jeg bare glemte å tilføye det i forrige innlegg.

 

Er bare veldig gira på å kjøpe det helst fra Absoluttspill, men tror jeg ender opp med å bruke platekompaniet nå ettersom da får jeg tatt noe i annet i samme slengen.

 

Sånt skjer ;)

 

Har man en butikk som man foretrekker er jo det forståelig. Fortsatt noen dager igjen, så får håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Ingen, da det bare er spillet som kommer nå. Bundlen kommer utti desember, kanskje over nyttår.

 

Hehe, greide ikke å vente da, så kjøpte hele pakka med Rock Band 1 (for 1650 inkl frakt). Er virkelig instrumentene så dårlige der kontra RB2-utgavene at jeg vil angre på at jeg ikke ventet?

Endret av barney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...