Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk tilbake pengene for det da jeg hadde blitt feilinformert angående det med overføring av sanger fra 1 til 2 osv. Det synes jeg var veldig bra av gamestop i sarpsborg, da jeg hadde veldig følelsen av 600 bortkasta kroner for noen sanger jeg kunne lånt meg til istedenfor så. Creds til dem for å være så greie:)

Jeg synes det var utrolig døll at to av de tre sangene man ikke får overført fra 1'ern til 2'ern er nettopp Monsoon og Enter Sandman, som er utrolig kule å spille

 

Edit: Var visst fire

Those songs are: “Enter Sandman” by Metallica, “Paranoid” by Black Sabbath (cover), “Run to the Hills” by Iron Maiden (cover) and “Monsoon” by Tokio Hotel.
Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

hmm. Det var jo rett og slett jævlig dårlig da jeg ville spille hvertfall 3 av de sangene! (Tokio hotel kan brenne for min del)...

 

Er det noen måte å få tak i de sangene på ellers? Dritt at jeg skal betale 40 spenn for å overføre sanger, og så tar de ut de beste! ikke kan jeg huske at det sto noe om noe sted heller...

Lenke til kommentar

Det er heller ikke Harmonix sin feil, det er de som eier lisensrettighetene til nevnte låter som nekter å gi en utvidet bruksrett for RB2. Kjeft bør derfor rettes til Metallica (som vanlig) og Tokio Hotel. Når det gjelder Iron Maiden og Black Sabbath så er dette coverlåter og lisensproblemer kan derfor være mer omfattende enn for de andre tilfellene.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte instrumentene fra USA så jeg orket ikke å klage da min pedal tok kveld. Istedet bestillte jeg en full-metall-pedal (ROADIE Bass Drum Pedal) til rundt 250 kroner, den har fungert helt utmerket, og støtter også Rock Band 2 trommene og Rock Band 2 gitaren (pedalen kan brukes til å aktivere Overdrive).

 

Er nok mulig å McGyvere en løsning, eventuell kjøpe et reperasjonssett fra eBay.

Lenke til kommentar

Snap, de har jo Rock Band trommer til 399,- på cdon nå. Ordinær prisen er 689.

Måtte bare kjøpe jeg ;|

 

 

Edit: Noen som vet hvor de har 'DreamGear Rock Pack, pads og drumsticks', Pelican Rock Band Drum Silencers eller noe lignende på lager i Norge? Søkte litt rundt uten hell.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...