Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men en ting er sikkert, har du råd til DLC så har du råd til å bruke de 4 dollarene for å sleppe å skifte disker om du da ikke skal absolutt spille Enter Sandman, Paranoid eller Run To The Hills.

 

En annen ting er jo det jeg sa som sagt, grunnen til alt dette styret er grunnet at de bare kjøpte rettigheter til å bruke sangene på Rock Band 1.

En annen ting er de som ikke kjøper Rock Band 1 og går rett på 2'ern, slik som jeg. Jeg kommer til å låne 1'ern og dermed skaffe meg masse sanger til 2'ern uten å ha kjøpt sangene i 1'ern. Skulle prosessen vært gratis, ville musikkbransjen "tapt" penger på det, ved at jeg hadde noe jeg ikke hadde betalt for.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
En annen ting er de som ikke kjøper Rock Band 1 og går rett på 2'ern, slik som jeg. Jeg kommer til å låne 1'ern og dermed skaffe meg masse sanger til 2'ern uten å ha kjøpt sangene i 1'ern. Skulle prosessen vært gratis, ville musikkbransjen "tapt" penger på det, ved at jeg hadde noe jeg ikke hadde betalt for.

Der sier du noe, ja.

Lenke til kommentar

Vil PS3-versjonen av Rock Band 2 være langt etter X360-versjonen? Sitter og venter og venter og det var i siste time at jeg valgte Rock Band i stedet for Guitar Hero: WT, men om jeg må vente til over nyttår, frister det å i stedet gå for Guitar Hero: WT som kommer før jul. :nei: Vanskelig dette, når man ikke har nok gryn til å anskaffe begge. :p

Lenke til kommentar

Det med AC/DC er pga at AC/DC aldri gir ut en og en låt, de mener at musikken dems skal høres på i helhet, pluss at de hadde en avtale med WallMart om å selge det nye albumet dems eksklusivt så da måtte HMX bare gjøre som dem sa og gi det ut på disk.

 

Beatles vet jeg ikke hvorfor, men de har jo heller ikke gitt ut noe på iTunes osv. Så kan hende at det er samme regla der.

Lenke til kommentar

Nesteukes DLC:

 

Originally Posted by hmxsean

Hey everybody,

 

So in addition to the 20 free DLC pack coming out next week we also have a three pack from Presidents of the United States of America (just in time for election day), a new track from Hinder, and a new track from Fallout Boy.

 

POTUS Three Pack

 

Presidents of the United States of America- Dune Buggy

Presidents of the United States of America- Feather Pluckn

Presidents of the United States of America- Ladybug

 

Hinder - Use Me

Fallout Boy - I Don't Care

 

 

Each of the POTUS tracks are $1.99 (160 Microsoft Points) or $5.49 (440 Microsoft Points) for the whole pack. The tracks for Hinder and Fallout Boy are $.99 (80 Microsoft Points) each for a limited time (1 month). All tracks are masters.

 

DLC arrives on Tuesday, November 4th for Xbox 360 and Thursday, November 6th on PS3.

 

To discuss the week's DLC please visit the official topic in Community's Greatest Hits.

 

For all DLC song credits please go here.

 

And, as always, for awesome background information on our DLC and other articles please visit the shiny new Rock Band 'Zine

Lenke til kommentar

Nåja, ikkje noko å hoppe i taket for akkurat. Har vore snakk om Beatles-spel ei stund, men det var uvisst kven som fekk det. Heilt greit at HMX tok den, så kan kanskje Activision finne noko betre å lage spel av. Eg kjem ikkje til å kjøpe Beatles-spel.

 

Merkeleg dette, var mange som var så skråsikre på at HMX ikkje skulle gje ut nye spel, men halde seg til DLC. :hmm:

Lenke til kommentar
20 free DLC pack?

 

De 20 gratis sangene som ikke er på DVD'en til RB2 kommer, er en kode bakpå manualen som man skriver inn så man får dem gratis.

 

Og til det med at de bare skulle holde seg til DLC, jo sant nok men kan man ikke få dem som DLC (AC/DC for eks, som nekter å gi ut en og en sang siden de vil at alle sangene skal høres, derfor de ikke er på iTunes, noe av det samme gjelder vel Beatles, de er vel heller ikke på iTunes er de?). Så da må man jo ty til det de vil for å kunne få musikken dems.

 

Jeg er også glad Activision ikke får Beatles, Neversoft ville jo bare herpet chartsa :(

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...