Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smilefjes er støttehjul for sjanglete språk.

 

Helvetica på forumet vet jeg ikke helt om jeg vil ha, men noe litt mindre traurig enn standardoppsettet hadde ikke gjort noe. Palatino Linotype, kanskje? Merkelig hvor stor andel av nettet som ikke har tatt inn over seg at verden har gått bort fra tilstandene der justified Arial i Word 2003 var gangbar mynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har det "doghouse"-teltet. Enkelt å slå opp, men øv deg på å pakke det ned før du tar det ut i felt. Jeg skjønte ikke stort av instruksjonspapiret som fulgte med og måtte søke opp en video på Youtube for å få faenskapet sammen..

 

Ellers.. å si at det følger med "ryggsekk" er litt skryt. Jeg sydde på remmer fra en gammel ryggsekk, for de som var på var litt smale tøyfiller, så det går an å bære det med seg litt behagelig. I den teksten på linken din står det at de har sovet i det, 1 voksen og 2 barn.. vel.. det vet jeg ikke helt om er mulig, med målene 1,6x1,6m så bør du vel være dverg for å få strekt deg ut, om du ikke legger bena ut av åpningen da.

 

Du får også kjøpt vintertrekk til det, men da må du selv skjære ut åpninger til vinduene.

 

Jeg fikk det i gave, og har kun slått det opp i hagen noen ganger. Har enda ikke testet det i felt, men jeg hadde det med på elgjakt i år, uten å bruke det da. Men.. sikkert kjekt å ha for en senere anledning.

Lenke til kommentar

Jeg har det "doghouse"-teltet. Enkelt å slå opp, men øv deg på å pakke det ned før du tar det ut i felt. Jeg skjønte ikke stort av instruksjonspapiret som fulgte med og måtte søke opp en video på Youtube for å få faenskapet sammen..

 

Ellers.. å si at det følger med "ryggsekk" er litt skryt. Jeg sydde på remmer fra en gammel ryggsekk, for de som var på var litt smale tøyfiller, så det går an å bære det med seg litt behagelig. I den teksten på linken din står det at de har sovet i det, 1 voksen og 2 barn.. vel.. det vet jeg ikke helt om er mulig, med målene 1,6x1,6m så bør du vel være dverg for å få strekt deg ut, om du ikke legger bena ut av åpningen da.

 

Du får også kjøpt vintertrekk til det, men da må du selv skjære ut åpninger til vinduene.

 

Jeg fikk det i gave, og har kun slått det opp i hagen noen ganger. Har enda ikke testet det i felt, men jeg hadde det med på elgjakt i år, uten å bruke det da. Men.. sikkert kjekt å ha for en senere anledning.

 

Er helst dette jeg vurderer ja, da har man god plass til ekstra utstyr og fotosekk om man har det med seg. I det lille teltet blir det ikke så veldig stor plass virker det som. Så hvertfall ikke slik ut i versjonen som jeg så på som Roger Brendhagen hadde.

 

Hvordan er størrelsen på teltet når det er pakken i denne "sekken" som følger med, er det slik at det feks får greit plass i en vanlig tursekk?

Lenke til kommentar

Det burde strengt tatt vært mulig å bestemme selv hvilken font man vil se i forumet. Gi meg Helvetica eller Georgia. <3

Etter gudene veit hvor mange eksamensoppgaver levert i Times New Roman, størrelse 12, 1 1/2 linjeavstand har den standarden virkelig vokst på meg. Foreslår at vi bruker det framover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wuhu! Ble kontaktet av Garborgsenteret som ønsker å bruke ett av mine bilder i Jærmuseet sin årbok for 2012.

Jeg synes dette bare var artig og ga de tillatelse uten å kreve noe form for betaling annet enn kreditering til meg og et eksemplar av boka.

 

Skrev også at tillatelsen gjelder kun for årboka, og at jeg må kontaktes for videre bruk så har jeg i alle fall nevnt det.

 

Sikkert ikke den boka som ligger på topplista til jul, men jeg synes uansett at det er hyggelig med litt anerkjennelse. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...