Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korrekt.

Istemmer et rungende "korrekt". England hadde faktisk 240V også den gangen vi kun hadde 220V her.

 

Jeg er klar over at kontaktene er forskjellig, hvis det ikke er den ny typen "euro-støpsel" da.

Det er England vi snakker om nå - så ny type støpsel - "It won't happen" :p

 

Kan ikke motsi deg der :)

Tar jeg ikke helt feil er alle nyere stikkontaktene i England av den type at de kan bruke europeisk stikk av den flate typen som omtrent all små-elektrisk har, så de nye stikkontaktene har to "hull" til dette, noe alla dette.

Lenke til kommentar

Min hovedskjerm for redigering av bilder har tatt kvelden - svart/hvitt gjengis i herlige grønn- og rødfarger for å ta et eksempel. Helt greit med tenke på alderen. Har 6-7000 jeg tenkte å bruke på ny skjerm, men har ikke helt oversikten.. Noen tips? Skal være 27' med oppløsning 2560x1440/1600. Har sett litt på denne: https://prisguiden.no/produkt/dell-ultrasharp-u2711-123926

Lenke til kommentar

Min hovedskjerm for redigering av bilder har tatt kvelden - svart/hvitt gjengis i herlige grønn- og rødfarger for å ta et eksempel. Helt greit med tenke på alderen. Har 6-7000 jeg tenkte å bruke på ny skjerm, men har ikke helt oversikten.. Noen tips? Skal være 27' med oppløsning 2560x1440/1600. Har sett litt på denne: http://prisguide.har...rp-u2711-123926

 

Jeg har to av denne Fujitsu Siemens-skjermen på jobben. Fungerer veldig fint. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=656422

Lenke til kommentar

Blir siste generasjon iMac 27" på meg (med maks spesifikasjon: i7, 32GB, 680MX m/2GB og ren SSD); få dette Windows rukkelet ut av hus endelig.... desember!

 

Edit:

For 27" skjerm, se på Eizo - førstesortering Samsung panel, og generelt sett ekstremt god kvalitet... om man bare trenger 27" skjerm :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Ser ut som mine pengesorger er borte for alltid etter at en kjempegrei person vil la meg være med på dette lønnsomme prosjektet :)

 

Fra Robert Morris,

 

Compliments av dagen, jeg er Mr. Robert Morris, Relationship Manager NatWest Bank plc, her i Storbritannia. Jeg kontakter deg for en gjensidig fordelaktig forretninger med tror du vil ikke svikte meg pa slutten. Under en revisjon av bankkontoer og tjenester fra banken, oppdaget jeg en innskuddskonto som ikke har vart i drift en stund. Min diskret henvendelse avslorer at eieren av denne kontoen var en amerikansk Mr. David Watkins, en multi-millionar Raolje Merchant, han var et offer for orkanen Katrina i august 2005. Inntil na, ingen vet om hans bankkonto med NatWest Bank og min videre undersokelser viste at avdode narmeste familie dode ogsa i tragedien. Denne kontoen har GBP18.3 Million (atten millioner tre hundre tusen britiske pund) bare.

 

 

 

Jeg kontakte deg som en utlending a ordne med deg overforingen ut utbyttet av denne kontoen for var neste revisjon. Hvis banken ledelsen finner ut at denne kontoen har blitt latent for disse lange, vil det bli frosset og pengene vil bli returnert til banken tempelkisten, mens uavhentede offentlige midler. Derfor vil jeg at du star som "Foreign Betalingsmottakers". Jeg trenger ditt fulle samarbeid for a gjore denne transaksjonen trene perfekt fordi banken ledelsen er klar til a godkjenne umiddelbar betaling til den som som ville bli presentert som mottaker til disse pengene. A perfekt overforing strategi ville bli satt pa plass i ditt navn lovlig, slik at ingen vil mistenke dine pastander.

 

Med mine posisjoner og innflytelse her, disse pengene vil bli omprofilert til din fordel og overfores til en utenlandsk bankkonto / s vil du nominere, men med en forsikring fra deg at disse pengene vil forbli trygg i din varetekt i pavente min ankomst til a bli du for sikring min del. For ditt engasjement i denne avtale, vil du motta 40% av det totale belopet. Vennligst vurdere dette tilbudet umiddelbart og sende meg din informasjon som folger; fullt navn, din kontaktadresse og din direkte mobilnummer, slik at me re-profil fondet til navnet ditt som arving mottaker. Gjerne ringe meg for videre diskusjoner og veiledning om hva som forventes av deg. Jeg vil stole pa din folelse av hemmelighold for a unnga risikabelt eksponering av denne avtale, vurderer folsomheten og omfanget av dette prosjektet. Vennligst svar til min private e-post: [email protected]

 

 

Jeg anxiously ser frem til din umiddelbar respons, slik at vi kan begynne.

 

Med vennlig hilsen,

 

Mr. Robert Morris

Relationship Manager,

NatWest Bank plc.

Lenke til kommentar

Blir siste generasjon iMac 27" på meg (med maks spesifikasjon: i7, 32GB, 680MX m/2GB og ren SSD); få dette Windows rukkelet ut av hus endelig.... desember!

 

Edit:

For 27" skjerm, se på Eizo - førstesortering Samsung panel, og generelt sett ekstremt god kvalitet... om man bare trenger 27" skjerm :)

Tror Eizo faller litt utenfor budsjettet jeg satte opp.. :hm:

Lenke til kommentar

Blir siste generasjon iMac 27" på meg (med maks spesifikasjon: i7, 32GB, 680MX m/2GB og ren SSD); få dette Windows rukkelet ut av hus endelig.... desember!

 

Edit:

For 27" skjerm, se på Eizo - førstesortering Samsung panel, og generelt sett ekstremt god kvalitet... om man bare trenger 27" skjerm :)

Tror Eizo faller litt utenfor budsjettet jeg satte opp.. :hm:

Sitter med en NEC multisync P221W jeg er veldig fornøyd med.

Dog bare 22"

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Våknet i morges med beskjed om at hotmailen min er sperret, da microsoft mente noen andre også brukte eposten. Samme epost som var i bruk på foto.no, men ikke med et helt identisk passord (dog skummelt likt...) Morsomt.

Fikk det samme med outlook. Byttet nå. Som du sier det har vell noe med foto.no å gjøre. Litt dumt man hadde samme pw. O.o

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...