Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den mannen hadde så rett. Er f.eks. enige i at vi må senke aldersgrensen på når man begynner med tabell. Talenter må dyrkes fra de blir oppdaget.

 

Den mannen har jo ikke peiling angående rundgang og eksempelet om at Ronaldo aldri satt på benken som 11-åring. Det er en kjennsgjerning at de fleste av de beste som 10-åringer er borte vekke som 20-åringer. De spillerne som ikke er best som 8-åring blir ikke bedre av å sitte på benken.

 

Det blir uhordelig tynt i rekkene om kun de beste skal spille for så små. Ellers er jeg mye enig med karen, men rundgangen på barnenivå er der av en grunn. Tabeller og slikt skulle jeg gjerne hatt, men at alle på det nivået skal spille like mye er en selvfølge. For igjen, man blir ikke bedre av å sitte på benken.

Lenke til kommentar
Nå glemmer vel alle Vålerengen- fans at de selv tapte 5-1 mot dette laget.

 

Uansett er dette noe av det mest pinlige jeg har sett, derfor velger jeg å fortrenge tanken på denne kampen fra mitt sinn, fra nå av. :)

 

Selvfølgelig! Neida, vi glemmer ikke vår egne slette innsats mot Molde for noen dager siden. Det er bare deilig å se at det ikke bare er vi som går på trynet mot tor...au!...tornekrattet.

Lenke til kommentar

Det er slike giganttap (det er jo ikke noe nytt for en Brann-fans) som gjør at vi ferier bedre enn noen andre (ref fjoråret). Med ydmykelser følger større glede av suksess. Det er det eneste positive slike opplevelser gir. Det er vondt der og da og det må bare bringes med til neste suksess venter. Som regel en ganske lang ventetid for en bergenser. Men den som venter lenge ...

 

All ære til Molde sier nå jeg. De gjør det bra for tiden og alt sitter. Virker som om de scorer mer mål enn de har sjanser og det er til kontrast fra tidligere i sesongen. Slik fotball de spiller så unner jeg dem det meste godt, men håper selvfølgelig på revansj. Og at den kommer til å være utsøkt i smak :)

Lenke til kommentar

RBK er best i å bruke lokale spillere.

 

Lokale spillere på banen (fra start og de som kom inn) i hver klubb i forrige serierunde:

 

Rosenborg 8

Vålerenga 7

Bodø/Glimt 6

Molde 6

Brann 6

AaFK 6

Stabæk 5

Lyn 5

Tromsø 5

HamKam 4

FFK 4

Viking 4

Lillestrøm 3

Strømsgodset 3

Lenke til kommentar

Selv om jeg liker statstikken så jeg alikevel man stresse at det ville sett annerledes ut dersom RBK hadde stilt med skadefri/full tropp da spillere som Jarstein, Stadsgaard, Stoor, Konè og Pelu ville ha startet/kommet innpå. Det virker som om Lustig og Cooper er på vei, da vil jo dette forandres ytterligere. Dersom dette skjer så vil en "ideell" RBK-oppstilling se noe sånn ut;

Jarstein

Lustig - Stadsgaard - Lago - Miller

Sapara - Demidov - Tettey - Skjelbred

Cooper - Iversen

 

Da er vi nede i tre trøndere i startelleveren (selv om jeg vil ha Nordvik inn for Miller).

Lenke til kommentar

Endte riktig nok på fem når jeg telte gjennom de "lokale" på TIL.

 

Tom Høgli

Tore Reginiussen

Hans Åge Yndestad

Sigurd Rushfeldt

Ruben Yttergård Jenssen

 

Kun en har gått gjennom hele systemet til TIL mens to til har vært der fra såpass ung alder at de kan sies å være utviklet av Tromsø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...