Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den megafonen til kjernen er drit irriterende... Syntes smått bruk av mørke stortrommer kan være greit, mens den jævla skarptromma i går holdte på å gjøre meg gal i hue. De 30 brasilianerne på Stabæk - Glimt hadde jo en fuckings konsert under hele kampen, sykt irriterende.

Nja, den er vel ofte nødvendig vil jeg tro, brukes jo uansett ikke gjennom hele sanger, men kun for å dra igang/kjefte på de som ikke synger.

Lenke til kommentar

Ser mer og mer ut som Stabæk-gull i år. Samtidig var dette en jevn kamp, og Rosenborg burde klart et poeng. Men når man ikke klarer å score på sjanser som omtrent er ferdigscoret, så hjelper det ikke.

 

Samtidig; trodde Ham-Kam skulle greie et poeng på hjemmebane i kveld, men sannelig stjal Tromsø seieren på overtid. Viktig for Tromsø i kampen om gullet, kanskje den endelige bekreftelsen på at Ham-Kam er sjanseløse i år.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Helt utrolig! Her har laget spilt årets klart dårligste kamp og gått tilbake til alle dårlige vaner som er mulig. Moldskred blir i samme slengen skadet og vi sitter igjen med det dårligste spissparet jeg noen gang kan huske i TIL. Så kommer den etterlengtede scoringen to minutter på overtid og redder alt, målet og at Moldskred er klar til neste kamp er de to eneste positive tingene å ta med seg fra den kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...