Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva Tom Henning Øvrebø svarer etter Markus Ringbergs uttalelse om at han er arrogant:

 

- Spilleren løper 10-15 meter i stor fart for å klage på en avgjørelse. Det var kanskje hans raskeste løp i hele kampen. Slik jeg ser det, er det ikke tvil om noen av kortene. Hvis Ringberg synes jeg er arrogant, får det stå for hans regning, bemerker dommeren.

 

Meget bra svart synes jeg. Det er uansett litt kjipt at LSK vant i dag. Jeg har så lyst til at den klubben skal rykke ned.

Lenke til kommentar

Ser ut til at to gigantoverganger går i vasken. Både Kenny Cooper (Dallas-RBK) og Ighalo (Lyn-Brann) ser ut til å forsvinne til mer attraktive ligaer.

 

Må bare gi cred til Lyn og talentarbeidet deres. Ikke bare har de fått over 100 millioner for nigerianerne sine (Mikel, Edu, Ighalo) som de kjøpte for slikk og ingenting, nå går også den helt ukjente 17-åringen Jo Inge Berget for 8 millioner kroner til Serie A. Lyns første 11'er kostet mindre enn 5 millioner til sammen. Nesten utrolig at de greier å gå med gigantiske underskudd...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ighalo sa ja til avtalen til Brann, men hans ord viser seg jo å ikke være verdt en dritt. Jeg håper at kvinnfolk som evt. har tenkt å gifte seg med karen får det hele skriftlig så fort som mulig. Makan til personlighet det var på den karen der da. Good riddance.

 

http://fotball.bt.no/eliteserien/article113982.ece

 

- Brann har en skriftlig avtale med Lyn der klubben har godkjent salg av spilleren til Brann. Brann hadde også ferdigforhandlet en avtale med Ighalo og fått spillerens aksept for innholdet i denne. Den var ikke signert.

 

Jaja, blir spennende å se hvem Brann går for nå.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal Ighalo gå til Brann som ligger til og med bak Lyn idag? Han kan jo ikke dra til Brann når han vil ha flere utfordringer.

 

Men hvor i huleste får Lyn de NIgerianerne fra? Det er bare å bøye seg i støvet for Lyn, dem har gjort en god jobb med dem f.eks Ighalo, Mikel, Edu.

Lenke til kommentar

Poenget med avtalene deres er jo alltid at de aksepterer at spillerne kun er i Lyn som en mellomstasjon før de går til større klubber. De kommer inn,har en god vår eller kanskje en god sesong og hopper videre til neste steg. Hadde sikkert ikke vært noe problem for andre norske klubber å gjøre det samme om de hadde hatt like gode kontakter der nede.

 

Og hvorfor gå fra Lyn til Brann? Vel,Brann blir sett på som en av "de fire store" som har mer ressurser og muligheter enn de andre i Norge og er derfor ettertraktet av mange spillere. At de har en promilles sjangse på CL-spill frister nok også for flere vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg hvorfor RBK ikke kjøper av andre tippeligaklubber.. :p Makan til mafia. Skjønner godt at Ighalo drar til Italia istedet for å bli i Norge. Lyn sitter også igjen med mer penger, men det er investorene som kan gni seg i hendene. Er rimelig skeptisk til hvordan de tar seg til rette i klubbene i Norge.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Ighalo gå til Brann som ligger til og med bak Lyn idag? Han kan jo ikke dra til Brann når han vil ha flere utfordringer.

 

Om han bør eller ikke bør gå til Brann er en diskusjon, men når han sier ja til avtalen for å snu om to dager etterpå vitner om en mann ingen bør lytte til. Har jo skjedd før, men det gjør jo ikke det hele bedre. En spiller som står i Lyn-drakt og er på vei til Udinese etter å ha gitt sin lovnad til Brann og i samme slengen sier han elsker Brann? For en suppegjøk. Det er virkelig falskt over det hele. Men slik er vel gamet og det er vel også en av grunnene til at det skitne spillet som er fotball på toppnivå ikke bør være en inspirasjonskilde for noen. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Ighalo gå til Brann som ligger til og med bak Lyn idag? Han kan jo ikke dra til Brann når han vil ha flere utfordringer.

 

Om han bør eller ikke bør gå til Brann er en diskusjon, men når han sier ja til avtalen for å snu om to dager etterpå vitner om en mann ingen bør lytte til.

 

Han sier nå selv at han ikke sa ja til noen ting, dessuten er det vel litt krass kritikk av en 19-åring. Litt veling må til.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Ighalo gå til Brann som ligger til og med bak Lyn idag? Han kan jo ikke dra til Brann når han vil ha flere utfordringer.

 

Om han bør eller ikke bør gå til Brann er en diskusjon, men når han sier ja til avtalen for å snu om to dager etterpå vitner om en mann ingen bør lytte til.

 

Han sier nå selv at han ikke sa ja til noen ting, dessuten er det vel litt krass kritikk av en 19-åring. Litt veling må til.

 

Det blir ord mot ord. Innholdet i kontrakten sa man ja til, ifølge Brann-ledelsen (som jeg har mer tillit til). At fyren er 19 år får så være, han er en 19 åring det ikke er verdt å høre på. Så er det opp til han selv å avgjøre om det er noe som skal gjelde når han er 20 år også. Bad habits die hard. Men for hans del så håper jeg han har sitt på det rene.

 

Uprofft av Brann-ledelsen - de har brent seg tidligere på denslags

 

Det må da være lenge siden. Bakke, Fakiri, Helstad, Karadas, Solli og Andresen dukket så og si opp fra intet som Brann-spillere (Karadas og Fakiri var det smått rykter rundt). De siste årene har Brann imponert stort med overganger ut av det blå. Så man må ha vært særdeles sikre på en overgang for å ha gått ut slik man gjorde på fredagen. Med mindre panikken over Helstad-salget gjorde at man forhastet seg.

Lenke til kommentar
Uprofft av Brann-ledelsen - de har brent seg tidligere på denslags

 

Det må da være lenge siden. Bakke, Fakiri, Helstad, Karadas, Solli og Andresen dukket så og si opp fra intet som Brann-spillere (Karadas og Fakiri var det smått rykter rundt). De siste årene har Brann imponert stort med overganger ut av det blå. Så man må ha vært særdeles sikre på en overgang for å ha gått ut slik man gjorde på fredagen. Med mindre panikken over Helstad-salget gjorde at man forhastet seg.

Forhindrer ikke det faktum at man ikke bør gå ut med ting før alt er klappet og klart. Tidligere eksempel er saken med Eguren og Lago.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...