Gå til innhold

Benq G2400W erfaringstråd og brukertester


Spr0cket

Hvor fornøyd er du med skjermen?  

136 stemmer

  1. 1. Angi på en skala fra en til seks, der seks er høyest

    • 1
      8
    • 2
      1
    • 3
      5
    • 4
      17
    • 5
      54
    • 6
      51
  2. 2. Har du opplevd pikselfeil på denne skjermen?

    • Nei
      110
    • Ja - 1
      16
    • Ja - 2
      2
    • Ja - 3 ellere flere
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe irriterende piping/brumming/ulyder fra skjermen? LCD skjermer durer ofte når man stiller ned brightness under full styrke(som en lysdimmer) Har supersonisk hørsel :-)

 

Ikke en lyd å høre.

 

 

Tusen takk for tilbakemelding! Da blir det Benq på meg også :-)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting om denna skjermen..

hur är den att spela på? t.ex crysis, bf2 och liknande shooting spill? Känns det som man sitter väldigt nära? Blir bilden kunstigt utdragen så proportionerna ser rare ut? Har en 19" som jag nu vurderer o bytte ut, alltid kul med ännu mere spillupplevelse..om det nu blir det?

Lenke til kommentar

De fleste spill støtter widescreen, så ingenting blir strukket, med unntak av veldig gamle spill.

 

FPS-spill er fantastisk. Greit nok, jeg var på forhånd vandt med en 21" CRT, som er like høy, men ikke like bred som en 24" widescreen, så overgangen for meg var veldig lett. Det er lite eller ingenting etterslep (noe jeg er pirkete på, ettersom jeg har nesten bare brukt CRT helt frem til jeg fikk denne), og den føles ikke for stor i det heletatt. Faktisk, så kunne jeg tenkt meg en 30" nå som jeg er blitt skikkelig vandt med denne. 24" er mer enn nok, men du vet, noen vil alltid ha det største og beste ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er en fantastisk skjerm, prisen tatt i betraktning. Den er absolutt helt ypperlig til vanlig bruk, og til spill og film. Jeg klarer ikke å se noe ghosting/etterslep. Jeg ble ganske overraska over hvor jevnt baklyset er, og svart fremstår svært bra i mine øyne. Nå skal det nevnes at jeg fra før er vant til laptop-skjerm, og de er typisk dårlige på det. Hvis du driver mye med grafisk design og er avhengig av at fargene gjengis helt korrekt, bør du nok se deg om etter en annen (og mye dyrere) skjerm. Men for alle oss andre er denne skjermen et røverkjøp. Ingen døde pixler på min!

Endret av Samilainen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...