Gå til innhold

Benq G2400W erfaringstråd og brukertester


Spr0cket

Hvor fornøyd er du med skjermen?  

136 stemmer

  1. 1. Angi på en skala fra en til seks, der seks er høyest

    • 1
      8
    • 2
      1
    • 3
      5
    • 4
      17
    • 5
      54
    • 6
      51
  2. 2. Har du opplevd pikselfeil på denne skjermen?

    • Nei
      110
    • Ja - 1
      16
    • Ja - 2
      2
    • Ja - 3 ellere flere
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat pakket ut og montert min g2400w, og jeg er strålende fornøyd. Ingen døde eller faste piksler, bare velstand. Noen klager på at knappene sitter under, men det er jo supert. Det tok meg 10 sekunder å finne ut hvilke knapper som gjorde hva.

 

Akkurat nå, og frem til jeg får deler til ny pc til uka, er den koblet til laptopen med vga, og som nevnt tidligere så er det store forstyrrelser i bildet. Men hvem er det egentlig som bruker vga på en slik skjerm?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Sånn da har jeg fått skjermen min.

Jeg må si at mye av det som sies både her og i tester er nitpicking og totalt overdrevent.

For vanlig surfing, spilling og annen standard pc og filmbruk er denne skjermen mer enn god nok.

Den står godt, har VESA feste om du skulle trenge det og gode nok innstillingsmuligheter.

I vanlige spill som BF2, CSS, COD4, Crysis osv. så er det ingen ghosting eller andre problemer å spore.

Til 1800 kroner så er dette klart årets kjøp.

Lenke til kommentar

Har hatt 3 stykker av denne skjermen (g2400wd)hjemme nå til jeg fant en jeg er rimelig fornøyd med. Den første hadde pixel-feil, den andre hadde ujevnt baklys, og den tredje har samme "feilen" men ikke i så stor grad..

Når jeg sier feil med baklyset så er det akkurat som at skjermen har en mørk skygge midt på øvre delen av skjermen når skjermen viser helt hvitt eller grålig farge...På akkurat samme sted som skjerm nummer 2! Så det vil si at alle g2400wd har denne "feilen"...la ikke merke til det på det første eksemplaret, men når man først legger merke til det kan d være irriterende..

 

Men jeg må bare leve med dette..legger ikke merke til det i spill og filmer, kun på websider med hvit og grå bakgrunn....Skjermen koster litt over 1700 på papyrys.no nå!

Endret av more10s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...