Gå til innhold

Sumo er kult!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja sumo er greit å se på noen minutter men så blir det kjedelig. Bedre en skisport og håndball, tennis, marathon, og alt det treige og kjedelig som finns av sport.

Skrevet

Sumo er blodharry! Begynner vist å gå nedover med populariteten til sumosporten i japan har jeg hørt. Alle de gode tjukkasene er fra mongolia.

:lol:

Skrevet
Jeg vedder på at du bare liker å se de tjukke mennene i g-streng. :]

:lol:

personlig så har jeg ikke sett så mye på sumobryting.. men jeg kan tenke meg det er festlig hvis en av thongsa faller av :D

Skrevet

Vel solide saker skal ha solid tak sier de, men tviler på at det blir noe syn for såre øyne, for magan vil vel kanskje henge over det meste.

Skrevet
det skal være visst, men det er bare 1 ting som er verre enn 10000 m skøyter, og det er maraton, så det er ikke så vanskelig
Nei, tennis og golf er verre å se på.
Skrevet
det skal være visst, men det er bare 1 ting som er verre enn 10000 m skøyter, og det er maraton, så det er ikke så vanskelig

Tennis er artig å se på! hvertfall dame tennis :woot: golf har jeg aldri sett, men hadde ett golf spill til sega mega driven min. fikk det i julegave med farmor. egentlig ønsket jeg meg ett annet spill, men fikk ett golf spill. var faktisk lit artig :roll:

Skrevet

det ALLER værste er KAPPGANG! , ingen over og ingen ved siden :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...