Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget.

Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det.

Nei ser man det. tøffe toget har kommet. Istedenfor å leke råkul foran andre (uheldige) brukere som må se på innlegget ditt, og at du t.o.m wastet 2 kalorier på å skrive det lille eventyret ditt, kunne du heller vært en mann og svart på spørsmålet mitt.

Skrevet
Tror jeg skal borre 3 tenner på fredag. Jeg suger med tannhygiene. :p

Stakkars. Tannleger er skumle..

(spesielt om bedøvelsen ikke biter skikkelig..)

Skrevet
JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;))

Hvor mange da? Høres jo ut som om du hadde 4-5 sett for mye. :ph34r:

Skrevet
Oi, jeg har ikke lagt merke til at denne tråden er blitt åpnet!

Hvordan kan det være mulig?

Når et forumtroll og en administrator er veldig glad i hverandre, så hender det at de (...)

Skrevet

Ganske godt jobba, med tanke på at jeg har annonsert det over hele forumet :p.

Skrevet
Nei ser man det. tøffe toget har kommet. Istedenfor å leke råkul foran andre (uheldige) brukere som må se på innlegget ditt, og at du t.o.m wastet 2 kalorier på å skrive det lille eventyret ditt, kunne du heller vært en mann og svart på spørsmålet mitt.

Nei, han trenger ikke å svare på spørsmålet ditt. Du SKAL lese førsteinnlegget, fordi det opplyser om reglene og om hvordan denne tråden funker.

Skrevet

Jeg har 2,5 cm eggstokk. Hah!

Ganske ferskt da, beibi.

Skrevet
Men fra spøk til alvor, hvorfor heter det forumkafeen om det ikke er noe from for servering? Brude det heller ikke het uhm.... SO7?

Kanskje vi får servering :D

Neida, de var et litt morsomt spørsmål på en måte :p

Sender det videre og spørr andre :)

Skrevet
Men fra spøk til alvor, hvorfor heter det forumkafeen om det ikke er noe from for servering? Brude det heller ikke het uhm.... SO7?

Jeg serverer jo :dontgeteit:

Skrevet

er ikke veldig lenge den har vært åpen heller da... jeg fant den bare siden snille kosete eplefe sendte link på msn :love:

Skrevet (endret)
Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget.

Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det.

Og isteden for først å skrive at du ikke gadd å lese førstepost, for så å skrive dette, så kunne du vært en mann og lest den selv.

Endret av Thomas_H
Skrevet

Når et forumtroll og en administrator er veldig glad i hverandre, så hender det at de (...)

'

:O Er det lov ...?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...