Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;))

Hvor mange da? Høres jo ut som om du hadde 4-5 sett for mye. :ph34r:

Hmm.. vanskelig å forklare, men jeg trakk bort tenner også for å "dra igjen" hullet etterpå. Så hadde vel litt for mange tenner m.h.t størrelsen på kjeften da vet du;) Men det er faktisk helt sant at det er 11

Lenke til kommentar
Nei ser man det. tøffe toget har kommet. Istedenfor å leke råkul foran andre (uheldige) brukere som må se på innlegget ditt, og at du t.o.m wastet 2 kalorier på å skrive det lille eventyret ditt, kunne du heller vært en mann og svart på spørsmålet mitt.

Tihi, jeg satt og ventet på dette innlegget. Tøff er jeg ikke, og prøver heller ikke å være, men jeg må fortsatt få si hva jeg mener. Og jeg står ved det - førsteinnlegget skal alltid leses, i alle fall i tråder med spesifikke regler som ikke gjelder på resten av forumet. Gidder du ikke lese førsteinnlegget, men gidder å bitche og whine om det, så har du nada, niks og ingenting å gjøre her.

 

Jeg tror nok SO-navnet er byttet ut fordi det var så misledende. Dette er en sosial tråd, ikke en tråd der poenget er å ha siste ordet. Se på Siste Ordet 1 - "jeg har siste ordet," "nei, JEG har siste ordet!" osv.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Nåh, hva driver folk med?

Har akkurat hevet i meg 3 brødskiver og 3 store glass melk, og sitter å følger med på den lovlige nedlastningen av mine favorittserier som jeg håper vil være ferdig slik at jeg rekker å se de før jeg sovner. Det var antakeligvis dagens lengste setning. Der da?

Lenke til kommentar

Jaså, her prøver man å holde meg unna ved å forandre navnet til forumkaféen og gjemme den unna i en obskur forumkategori. Den gang ei. Jeg kan ikke la en fin mulighet til å bli bannet gå til spille sånn helt uten videre.

 

Nei, jeg håper det kan utvikle seg til å bli et underholdende og integrerende tillegg til et allerede godt forum og et sted for noen uformelle og opphetede debatter (hut deg hit, JoachimR).

Lenke til kommentar
JEg har heller aldri hatt hull, men jeg har trekt 11 tenner til tannlegen. Både jeksler og melketenner. Slå DEN! (hadde litt for mange sett tenner;))

Hvor mange da? Høres jo ut som om du hadde 4-5 sett for mye. :ph34r:

Hmm.. vanskelig å forklare, men jeg trakk bort tenner også for å "dra igjen" hullet etterpå. Så hadde vel litt for mange tenner m.h.t størrelsen på kjeften da vet du;) Men det er faktisk helt sant at det er 11

Oioi, ser du ut som en hai?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...