Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyc, jeg drømte at jeg spiste middag på en restaurant i Oslo mens jeg venta på en konsert, og møtte både deg og Skarstad, da dere satt ved nabobordet og klaget på utvannet rødvin (og den var utvannet, den hadde samme farge som dårlig blandet husholdningssaft (alt for mye vann) og hadde isbiter i seg). Og ute regnet det hunder og katter. Husker ikke lenger hvilken konsert det var, men jeg vil anta det var rock.

what
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Jeg så en ugle som fløy over meg når jeg var ute hihi

Apropo ugle, hvordan gikk det med fyso timen din ?

Det gikk greit litt kleint men mest fordi jeg lå på sånn benk og hele meg ristet så gnidde masaraen seg i hele trynet://:

Lenke til kommentar

I dag har jeg fått kontakt med hele en fremmed, via Imgur, av alle sider. Ikke at jeg henger der hele dagen heller. Men jeg er litt fornøyd med meg selv da, fordi jeg ville aldri i verden kunne forestilt meg å tørre å snakke med noen på nett for et par år siden. Ekstremisolert sosialangstvrak kan man vel kalle meg.

Lenke til kommentar

I dag har jeg fått kontakt med hele en fremmed, via Imgur, av alle sider. Ikke at jeg henger der hele dagen heller. Men jeg er litt fornøyd med meg selv da, fordi jeg ville aldri i verden kunne forestilt meg å tørre å snakke med noen på nett for et par år siden. Ekstremisolert sosialangstvrak kan man vel kalle meg.

Type "snakke" eller "chatte"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...